onsdag 14. november 2012

Heisann....

Nå er det lenge siden jeg har vært inne på bloggen min....dagene gikk liksom bare fra meg. En ny hverdag i ny jobb og lillegutt i barnehagen er ikke bare å vende seg til over natten. Det er sant som de sier, det er travelt å være småbarnsforeldre!
Til min store overraskelse har bloggen min hatt masse besøk og fått nye følgere. Velkommen til nye følgere! Kjempemoro! Har jo ikke vært aktiv her i bloggland, men bloggen eksisterer og jeg har ambisjoner om å blogge litt mer når hverdagen "har satt seg".

Deler noen bilder jeg synes ble fine etter å ha "finpusset" litt på dem.

Her ser vi bort på huset vårt januar 2012.

På gatekafe i Marbella i mai.

Nytt bord og stoler på rommet til bursdagen i mars.


2 kommentarer:

  1. Så koselig å høre fra deg igjen :-) Vakre bilder, og for en nydelig liten gutt :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  2. Hei Veronica, såååå koselig å se deg igjen!:)
    Herlig sjarmtroll du har og kose deg med:))
    Ønsker deg fin fin kveld!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...