tirsdag 7. februar 2012

Tavlemaling


Litt i seneste laget men likevel godt nyttår!!! Dette er altså årets første innlegg.
Her har det nye året vært preget av sykdom.....og jeg har fått erfare det som jeg i alle år har hørt foreldre sier: "ikke noe kjekt når barna er syk." Lillegutt begynner å bli bedre nå, men er nesten livredd for å gå ut eller til andre med han, det er så mye sykdom som florerer for tiden og vil for all del ikke få mer sykdom i hus. 
Har lenge ønsket meg en tavle på kjøkkenet til å skrive ukemeny og beskjeder på. Siden det er så lite veggplass på kjøkkenet til å henge en tavle, har jeg bestemt meg for å male på en kjøkkenskapdør med tavlemaling. Tror dere det blir bra? Vent å se!!!! Imens kan dere se på noen av bildene jeg har sett på når jeg søkte på tavlemaling på nettet, mye gøy du kan gjøre med slik maling....






ps.noen tips til hvordan få bildene til å ligge der du vil, her hos meg lever de sitt eget liv!

2 kommentarer:

  1. Hei Veronica og ja Godt Nyttår:)Syns det florerer med sykdom og vi har hatt vår del med omgangen og mer...
    Har tenkt på tavlemaling på kjøkkendøra jeg også men ikke kommet igang enda..
    Gleder meg til og se ditt resultat..
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Svært som du har svinget kosten. Veldig fint. Vi har nøyd oss med en liten tavlemalingsbit på kjøkkenet- enn så lenge.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...