tirsdag 20. desember 2011

God jul

Da kan bare julekvelden komme!!! Er veldig fornøyd med å ikke ha tatt vann over hodet med juleforberedelser i år. Ser det er mange som stresser hele desember med "alt som må gjøres". Kunne gjerne vært meg, for er egentlig litt sånn at jeg vil gjøre mer enn jeg egentlig trenger og har kapasitet til. I år vil jeg nyte tiden og ikke minst være masse med lillegutt i stedet for å fly rundt i huset og butikker hele desember. Har vært flink til å begrense meg i år, klok av skade fra tidligere. Har bakt en sort, kakemenn....(som forøvrig ble litt mislykket). Ikke vasket noe mer enn ellers i året...(kanskje mindre). Begynt på gavene i november og julekort ble sendt for en uke siden. Juletreet er hentet fra egen skog, pyntet og står nå og lyser opp stuen.
Er spent på hvordan maten smaker i år. Min kjære har laget pinnekjøttet selv, saltet og tørket det og nå ligger det ferdig oppskjært  i frysen. Jeg har i kveld laget hjemmelaget is, som vi skal ha til dessert med tilbehør. Hva spiser dere på julaften?
Ser mange av dere har pyntet helt nydelig til jul. Her hos meg er det tradisjonsrik rød julepynt som er fremme.
Den flotte dekorasjonen har naboen har laget til meg. 



Da ønsker jeg dere alle en riktig god jul!!!

4 kommentarer:

  1. Så koselige nisser:O)Godt og høre at du ikke har slitt deg ut,jul blir det lell:O))Ønsker deg en riktig god jul!klem

    SvarSlett
  2. Er bare en liten tur innom for å ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år :-D

    Juleklem Karianne

    SvarSlett
  3. ønsker deg en fortsatt god ju

    SvarSlett
  4. Høres ut som om du har vært fornuftig ifht jula, og prioritert det som er viktigst :-)

    Ha ei fortsatt fin jul - klem Siv

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...