mandag 28. november 2011

Traktorvafler

Ble helt forelsket i dette vaffeljernet og bare måtte ha det. Knas eller?

Men nå viser det seg at det er en feil på noen av jernene de har solgt, så de trekker tilbake alle som de har solgt i høst. Vi får selvfølgelig igjen pengene og som plaster på såret får vi 500,- å handle for i Moods of Norways nettbutikk. Så da sender vi det inn og håper det snart kommer i salg nye traktorvaffeljern.
I mellomtiden får vi gå igang med litt julebakst. Hva baker dere til jul????

6 kommentarer:

  1. så utrolig kult vaffeljern!Sånn vil jeg også ha:))klem

    SvarSlett
  2. Jeg har sett på dem, rå stilig! Men så kjedelig at de måtte trekke dem tilbake. Men de lager nok nye, det får man satse på.
    Ja denne tiden ja... hehe. Og så alle de ider man har, hvor skal jeg gjøre av dem, har jo ikke mulighet til å gjøre dem. Kanskje jeg må ha et år permisjon for meg selv.. *knis*

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  3. Takk for tipset,det skal jeg absolutt gjøre:))Ha en fin kveld:)klem

    SvarSlett
  4. Heisann:)
    Tusen takk for koselig hilsen:))
    Wooow... det vaffeljernet r bare råtøft!! Synd du må sende det tilbake igjen da, men det kommer vel sikkert nye:)

    Julebakst ja...hmmmmm...hva skal jeg si?
    Det blir en del hjemmelaget julegodteri, og så bytter jeg litt med venninner som er flinke til å bake *hihi*

    Ønsker deg en finfin dag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  5. Oi, nå fikk jeg lyst på vafler! I år spørs det om jeg baker noe julebakst overhodet... Litt busy i år med baby, skole, morsmelklevering, familie og andre faste aktiviteter!

    SvarSlett
  6. Åj det var kjempe tøft, så domt av det blir trekt tilbake. Håper det kjem nye etter kvart! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...