fredag 18. november 2011

Titei

Tiden flyr når du har det gøy. Storkoser meg om dagen med min snart 8 måneder gamle sønn. Vi farter rundt på besøk, babysang, bading og trilleturer. Når kvelden kommer er det rydding og litt tv før jeg stuper i seng. Blogging blir det ikke tid til like ofte som før. Litt irriterende at man ikke kan legge bilder til innlegg fra iPad, da hadde jeg kanskje tatt meg tid til innlegg oftere. For nå er det kun iPad som brukes til Internett her i heimen. Var så heldig å få den av min kjære til bursdagen. Veldig fornøyd med iPad, er kjapt og enkelt i bruk.
Det nærmer seg jul og jeg er for første gang begynt på gaver før desember og har pepperkakedeigen klar i skapet.

Håper det står bra til med dere alle her i bloggverden.

Klemmer fra meg :-)

1 kommentar:

  1. Absolutt ingen grunn til å kjede seg når man er i fødselspermisjon! Vi går så absolutt ikke bare hjemme og later oss hele dage;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...