onsdag 22. juni 2011

Sommerferie

Ja nå er dåpen overstått, det ble en kjempefin dåp, med flott vær så vi kunne være ute. Jeg fikk ikke tatt noen bilder selv, men går ut fra at gjestene kan dele noen av bildene de tok med meg.  
Dagene flyr avgårde, nettene og for den sak skyld. Krabaten vokser og er plutselig blitt en liten gutt som er mye våken om dagen og skal leke og prate. 
Nå begynner sommeren virkelig og kjennes på kroppen med varme dager. I år blir det ferieturer som vi tar litt på sparket, noen dager på hytten og så ser vi hva vi finner på. Blir sikkert mye hjemme og prøver å få gjort litt i hagen og koser oss med grilling på terrassen om kvelden. 
Ser at blogging får jeg ikke tid til akkurat nå, har nesten ikke tatt i en pc siden sist innlegg. Håper å komme sterkt tilbake når sene høstkvelder står på døren og gutten begynner å legge seg (forhåpentligvis) før oss. Nå stuper vi i seng når han er lagt. 
Håper dere følger meg videre for blogging er så moro at det er noe jeg virkelig ønsker å ta opp igjen når tiden strekker til igjen.


Så nå ønsker jeg dere alle en riktig god sommer!!!!!!

5 kommentarer:

  1. Så heldig dere var med været under dåpen:)
    Deilig å kunne være ute.
    Klart vi følger deg videre...blir nok bedre tid til høsten :)
    Ha en fin sommer, klem fra Linda

    SvarSlett
  2. Heisann Veronica:)
    Godt å høra at alt står bra til med dere alle:)

    Ja snakke meg om at dagene flyr, skremmende, det er først når man får barn man merker hvor "Fort" tiden går:)
    Jeg er jo nesten nitti;)hihi:)
    Ønsker dere en kjempe fin sommer, nyt dagene og den lille:)
    Klem Kari:)

    SvarSlett
  3. Det er fullt forståelig at tiden ikke strekker til! Bloggingen kan du ta igjen senere, akkurat nå er det å være mor din viktigste oppgave:) Ønsker dere en fin sommer

    SvarSlett
  4. Gratulerer med vel overstått dåp :-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  5. hei høpp!!

    godt å høre at alt gikk bra:)

    Skjønn gutt under her..

    ha en fin sommer og kos

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...