lørdag 30. april 2011

Trekning av Give away 30.04.2011

Da var det endelig klar for trekning av min første Give Away. Det har vært utrolig moro så dette vil jeg gjøre igjen. Takk til alle som har vært med!


1. premie to små heklede duker/brikker og en klokke.





2. premie pung fra Green Gate og makrame smykke og armbånd





......................og de heldige vinnerene er:


1. premie: Rødhette med bloggen http://blafrende.blogspot.com/


2. premie: Anne med bloggen http://gardenandangels.blogspot.com/


Gratulerer til vinnerene. Håper premiene faller i smak. Send meg adressen på mail roniken@hotmail.com, så kommer premiene i posten om litt.


God helg videre alle sammen!!!!!

7 kommentarer:

  1. Wow! Hurra! Tusen takk for vinnerlykken i gi-borten din! Har du heklet dem selv?

    SvarSlett
  2. Gratulerer til de heldige vinnerne!

    SvarSlett
  3. Grattis til vinnerne :-) Giveaway inne hos meg også nå :-D

    God helg - klem Siv

    SvarSlett
  4. Grattis til de heldige vinnerne :D
    Ha en strålende helg :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer til vinnerene =)

    SvarSlett
  6. Tusen takk!
    Nå ble jeg virkelig overraset og glad!!!
    Kjempekoselig gave!!!
    Ønsker deg fine vårdager!
    Klem Anne

    SvarSlett
  7. Heisann:)
    Gratulerer med vel overstått første giveaway:))

    Ønsker deg en finfin uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...