mandag 25. april 2011

Påskeslutt

Da var påsken over for denne gang. For mitt vedkommende har det vært første påsken på mange mange år jeg ikke har hatt ski på beina. Vi har kun vært hjemme og kost oss med den lille prinsen som i dag er 29 dager. Han er en våken liten krabat som krever mamsen hele dagen, så da er det fint å gå på besøk til familie som mer enn gjerne vil låne han litt. Vi har ellers spist masse god mat og gotterier og fått nyte herlig sol på terrassen med ammete og kaffe i de nye krusene fra Kremmerhuset som vi har fått av svigermor.

Ha en fin uke videre. Håper jeg får begynt med noen av prosjektene mine som venter.......og at det blir tid til blogging. Mange nye innlegg og følgere jeg gleder meg til å sjekke ut også.





3 kommentarer:

  1. Så bra at du har hatt en bra påske og koset deg:O)Så søte kopper..Skal en tur på Kremmerhuset i morgen(kanskje disse blir med hjem)Ha en videre fin kveld.klem kathrin

    SvarSlett
  2. Så fint at du har hatt en bra påske:) Første påske som mamma - så koselig! Ser at gullungen bare er 29 dager, så da tror jeg kanskje rådet om tredagerskuren ikke er helt å anbefale enda. Mener å huske at det ikke anbefales før babyen er over 3 mnd..

    Ha en fin uke:)

    SvarSlett
  3. For noen fine kopper - dere trenger jo disse nå :-D

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...