onsdag 20. april 2011

God påske

Kvelden før natten da riene kom, begynte jeg på noe som skulle bli en påskebrødkurv. Ingen oppskrift, ble til underveis. Ble ikke ferdig og har heller ikke vært tid til det hittil. Jeg har fått en sønn som skal ha mat hele tiden og som ikke vil sove. Håper forsatt at det vil bli bedre etterhvert, da jeg har lest at de har færre måltider jo eldre de blir og kanskje en lur om dagen som er lengre enn en halvtime. Noen tips, erfaringer?????
I kveld skal brødkurven bli ferdig, gutten har endelig tatt seg en lur og det er bare en omgang eller to til som trengs.


Ønsker dere en riktig god påske!!!!!

8 kommentarer:

  1. Hei Veronica!
    Uffda, litt "slitsomt" med en våken kar! Akkurat slik var min yngste...på klinikken når de ble trillet inn -sov alle, utenom min sønn - nei, han lå med de store øynene og lurte " hva skjer nå"
    Nå er han 22 og har tatt igjen det forsømte hihi:)
    Aner ikke hva du må gjøre - tidene forandrer seg, men jeg ble rådet til å legge han, og så gå inn hvert 5 min og si: nå må du sove..
    Etter ca en uke sovnet han kjempegreit når jeg la han:)
    Men jeg måtte gå ut av huset for å ikke høre gråten/ilskriket han ga.
    Ønsker deg masse lykke til videre og GOD PÅSKE!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Hei.Gratulerer så mye med liten..Ja det er ikke lett men du må bare trøste deg med at det blir bedre med tiden..Har ei på 8 mnd nå sover ho godt:)skjønn brødkurv.Klem

    SvarSlett
  3. Det justerer seg nok etterhvert :-) Flott påskekurv da :-D

    Ha ei fin påske med dine - klem Siv

    SvarSlett
  4. Kan anbefale boken "babyguiden". Den følger prinsippet spise - våken - sove.

    SvarSlett
  5. Hei Veronica
    Gratulerer med en liten baby ღ kan dessverre ikke komme med noen gode råd, har ingen barn selv... men jeg likte bloggen din veldig godt ;) og la meg til som følger... Ønsker deg en fin fin helg videre. Klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Koselig kurv.. ;) Gratulerer med en liten.

    SvarSlett
  7. Kan skjønne det er slitsomt med en liten tass som ikke vil sove... Har selv erfaring med det. Kan anbefale tredagerskuren når gutten er stor nok eller du har overskudd nok til å ta kampen. Hør på helsestasjonen hvis damene der er av den forståelsesfulle sorten:)

    Håper du ikke er helt fullstendig utslitt og at du har hatt tid og ork til å nye påsken :)

    SvarSlett
  8. Heisann!!

    Dette e rbare i starten,men tar litt tid:)

    Nå er jenta mi 9 uker,og det begynner å bli bedre.Jeg har begynt og gitt erstatning på kvelden nå.Da har hun gått fra 2 timers søvn (amming) til 5 timer,så det fortsetter jeg med..Du finner ut etterhvert hva som passer dere best,blir mer kjent med babyen etter hvert!!

    Håper det ellers går bra med dere:)

    Ha en fin lørdag:)

    Klem linda:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...