fredag 15. april 2011

Give away premie

Tiden flyr med en liten i hus og så mye nytt å forholde seg til. De første dagen sov han mye, men allerede nå er han mye våken om dagen, så er ikke mye jeg får tid til. Kommer seg vel når det kommer litt fastere rutiner i hverdagen, nå er ikke en dag lik. Er derfor ikke så mye tid til å kommentere hos dere ennå, men jeg er kjapt innom og kikker av og til. Flinke driftige damer alle sammen!!!!!


Give awayen nærmer seg trekning. Jeg er helt overveldet over alle som har tatt lodd hittil, kjempemoro. Jeg har helst lyst å gi hver og en av dere en premie, men jeg kommer til å trekke to vinnere som får litt nytt og litt selvlaget. Her en noe av det som ligger å venter på en heldig vinner.


Makrame halskjede og armbånd.

Pung fra Green Gate til sminke, penger, sysaker e.l.


God helg alle sammen :-)

5 kommentarer:

  1. Så godt å høre at det står bra til med dere =) Og har full forståelse for at det ikke blir så mye aktivitet på bloggen akkurat nå.. hehe.

    Ha en stråelende påske.

    SvarSlett
  2. Kos deg i denne babytiden!
    Bra å høre at alt står fint til:)
    Ha en fin påske:)

    SvarSlett
  3. Kan tenke meg at det er mye nytt nå ja :-) Spennende å se utviklinga, det skjer noe nytt hver eneste dag - herlig :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  4. Det er nok ikke nok timer i døgnet når man har barn nei ... hee hee :)
    Ha en flott helg & påske :)

    SvarSlett
  5. ÅÅ gratulerer så mye med ny verdensborger!Det er utrolig hvor mye tid som går med til amming osv..Kos deg masse!:)den tiden kommer aldri tilbake..Klem fra Kathrin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...