fredag 1. april 2011

Dagene går fint

Vi har fått så mye fint av de som kommer på besøk. Her er noe av det.









Ja mor har til og med fått gave hun ønsket seg. VIPP toalettbørste som skal holde pedalbøtten med selskap.



Ellers så er det sant som alle sier.......allerede nå er den harde fødselen glemt og jeg tror ikke det går an å bli mer glad i noen som jeg allerede er blitt i prinsen vår. Han er snill og grei, spiser og sover som babyer skal. Dagene går med til besøk, avslapping og prøve å få noen rutiner på plass. Noen tips til rutiner eller andre ting som dere føler dere har lyktes med i forhold til babystell????


8 kommentarer:

  1. Sannelig har du fått mye fint :-) Nå er det jo så lenge siden tøttene mine var små, men jeg tror det er veldig viktig at du er rolig :-D

    Ha ei riktig god helg - klem Siv

    SvarSlett
  2. Så masse nydelig blomster og gaver =)
    Tips.. La det være lyst når han sover om dagen og mørkt om natta. Så han lærer forskjell på natt og dag.
    En spilledåse av et slag som kan spilles når han skal legge seg, var supert her. Har alltid b are kunnet legge min sønn og si god natt. Jeg brukte denne

    http://www.toysrus.is/Brands/V%20TECH/BELLINO%20Light-up%20Lullaby%20Lamb.aspx?id=615972

    Har egen natta funksjon, men rolige lyder, fra bølger til bekke og softe toner av klassiske stykker. Og lan spilletid.. =)

    Klem

    SvarSlett
  3. Du har fått mye fint:)
    Er en stund siden mine var babyer, men det beste rådet er at du nyter denne babytiden og koser deg med barnet:)
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  4. Så godt å høre at ting står bra til! Mitt beste tips er å venne han til å sovne av seg selv så tidlig som mulig. Det kreves jo selvfølgelig gradvis tilvenning med mindre rugging, og fra 3 mnd kan du fint la ham sutre litt også. Lykke til!

    SvarSlett
  5. Hei! Jeg har vært litt fraværende fra Blogglandia, og hadde ikke fått med meg de gode nyhetene! Gratulerer så masse med en nydelig liten gutt♥!!! Høres ut som det ble en tøff fødsel for både mor og barn, håper du har kommet deg fint! Mitt beste tips er å slappe av og nyte det! Tiden de er så små går så utrolig fort! Ikke stress med alt du skulle gjort!

    God helg!
    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  6. Så mye fint! Husker selv hvor gøy det var å pakke ut gaver,jeg fikk til og med ei hel eske med barneklær fra fjerne slektninger i Amerika.

    Hos oss var det dårlig med rutiner, gromjenta var så lita at hun skulle få mat annenhver time (det ble jo en slags rutine det da...)

    Hvis du sender meg adressen din på brittnf@hotmail.com så har jeg lyst til å sende deg noe :)

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  7. Gøy tid du opplever og har foran deg. En award til deg på bloggen min forresten. God helg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...