søndag 20. mars 2011

Velkommen vår

Jeg noterer meg at mange her i bloggverden lengter mot vår slik som jeg. Nå er jeg klar for hageliv. Vi er så heldig og ha stor hage og uteplass å boltre oss på, men alt er ikke opparbeidet helt slik som jeg vil, så det er nok å ta tak i til sommeren. Etter en tur på Mesterhagen denne uken ble det med hjem en ny hagegruppe, den kunne bare ikke forbigås, den var satt ned over 50% og kjempelekker. 


Den nye hagegruppen fikk plassen der den hvite benken stod i fjor og benken skal nå få stå på plenen, men da måtte det snekring til, jeg skrudde planker under beina slik at den ikke forsvinner ned i jorden. Nå må "skinnene" den har fått sages i riktig størrelse og males hvit, så vil gresset vokse opp over planken, jeg tror det vil bli bra.


Denne uken har vi fått en liten forsmak på våren da det var strålende sol og temperaturen krøp oppover på plussiden. Jeg har dratt frem resten av hagemøblene og fått nyte kaffen ute uten at den ble iskaffe før jeg var ferdig, nå mangler bare blomstene, puter og annen utepynt så er vi der.






 Fuglene fikk seg ny bolig som matcher fargen på huset vårt.

Velkommen vår!!!!

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med nye utemøbler, stilige!
    I går hadde vi sol her, og det var flott vårstemning. Fikk begynt så smått med litt hagearbeid. I dag er det regnbyger og kjøligere. Men våren er her!:)
    Kos deg i dag, klem fra Linda:)

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg til jeg kan ønske våren skikkelig velkommen jeg også :-) Flott hagegruppe dere fikk tak i :-D Vi kjøpte oss nye møbler i høst vi, og da ble det også en bra pris :-))

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett
  3. Ser ikke ut som at dere har så mye snø, vi har hatt det mildt denne helga, men det ligger fremdeles mye snø på bakken.
    Flotte utemøbler, vi kjøpte nye i fjor og er veldig fornøyd. Gleder meg til at jeg kan hente dem frem!

    Nyt siste del av helga!

    SvarSlett
  4. Vræææælll!!! Super urettferdig dere har jo så og si ikke NOE snø.... Så hærlig å få alle utemøblene ut og på plass, så heldig dere er. Og så masse fine utemøbler dere har, det står på min liste i år =) Så takk for inspirasjonene =)

    SvarSlett
  5. Så heldig du er som har så stor uteplass! Deilig å sitte ute når solen begynner å varme :-)

    SvarSlett
  6. Såå flotte de nye utemøblene er! Og så deilig med såååå stor plass til flere sittegrupper.
    Jeg skal prøve å få gjort litt til uka på terrassene våre, der det ikke er snø hi hi:)
    Tusen takk for kommentar og god ny uke ønskes deg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...