torsdag 10. mars 2011

Til slags

Min mor har kjøpt seg ny sofa (på impuls vel og merke)..... og to av de gamle må vekk (hun er den jeg kjenner som har flest sofaer). Jeg er så (u)heldig å få legge de inn på finn.no og selge de mot at jeg får pengene. Grei deal det! Problemet er at jeg synes de er kjempeflott og kunne tenkt meg de selv, men jeg har jo ikke plass......ikke i garasjen engang. Se for dere sofaen i de rette omgivelsene og gjerne med en liten make-over.....  Buhuuuu....ja, ja ikke noe å gjøre med det, kan jo ikke sette de ut i skogen heller selv om vi har masse plass i skogen vår. Dette er et salg som er vemodig altså :-(





5 kommentarer:

  1. Noen kjøper sofaer,og andre sko,hi,hi!!!
    Velkommen som følger hos meg!
    Ha en fin kveld.
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Håper du finner et godt hjem til den :-)

    God helg - klem Siv

    SvarSlett
  3. Heisann Veronica:)

    Såååå spennende med fødsel som nærmer seg!!!:)
    Gleder meg til å "se" det lille nurket:)

    Gjenstår en del før vi er ferdig med oppussingen til butikken, men nærmer seg sakte men sikkert:)

    Ha en strålende helg Veronica:)
    Klem fra Kari:)

    SvarSlett
  4. Kjempenydelig sofa! Skulle gjerne hatt den her i huset, og da gjerne med et lett og lyst sofastoff. Meeen, her er det heller ikke plass til flere sofaer...
    Så hyggelig at du følger bloggen min forresten, og jeg kommer absolutt til å følge den fremover:-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...