fredag 25. mars 2011

Termin

Så var termindato kommet, men ingen tegn på baby hittil......men tvi tvi....det er noen timer igjen av denne dagen. Hadde time på poliklinikk for gravide i går. På siste kontroll var symfyse-fundus målet blitt veldig stort og de trodde at kanskje barnet også var stort. Vi pakket no i bilen for å komme hjem igjen med baby........ men etter ultralyd fant de ut at alt stod bra til med den lille...... ja, for han var ikke mer enn 3500g, så jeg ble sendt hjem igjen og må vente til han kommer på egenhånd. Jordmor oppfordret til å bevege meg mye, være i aktivitet og gå tur, så får bare finne frem vaskekluter og joggesko og innimellom skal jeg kose meg med nytt lesestoff......"Vakre Hjem & Interiør" og boken "Natascha Kampusch 3096 dager".

Ellers takk for hyggelige tilbakemeldinger og kommentarer....veldig koselig......og velkommen til alle nye følgere :-)

God helg alle sammen!!!
 .



9 kommentarer:

  1. Tenkte jeg måtte inn og kikke litt på bloggen din, og ikke bare følge oppdateringene som kommer på mail..;)

    Ser du har endret utseende her siden sist jeg så innom. Det ble veldig fint :)
    Bildene av oppussingen er også flotte, og det ble enda koseligere i virkeligheten!

    Jeg har også begynt å vente på den lille prinsen deres..så på tide med vindusvasken nå kjære deg ;)

    Klem S

    SvarSlett
  2. Da er det bare og komme seg ut på tur =) Dere har det jo så bart og fint ser det ut til også, så da trenger du ikke å gå rundt i masse snø og is.

    Klem og masse lykke til, innen dager er prinsen din ute =)

    SvarSlett
  3. Ønsker deg masse lykke til!
    Husker da jeg hadde gått litt over tiden med eldstesønnen min, så ga jordmor meg råd om å lage en god middag med en bitte lite glass rødvin.
    God helg, klem

    SvarSlett
  4. oi oi ... ønsker deg lykke til & greier :D dette blir stas :D
    God helg *Klem*

    SvarSlett
  5. lykke til!
    Du har en herlig tid i møte.gleder meg til å titte innom bloggen din å følge med videre.

    SvarSlett
  6. Lykke til :) Jeg for min del har feiret min yngste som ble 10 år på lørdag :) Nyt tiden du har i møte, den går så altfor fort! :))

    SvarSlett
  7. Oy oy nå har det ikke kommet noe innlegg i fra deg på 2 dager... Da håper jeg det betyr at en bitteliten herremann har tatt seg turen ut =D Og da må jeg få GRATULERE så mye =D

    SvarSlett
  8. Oi, nå lurer jeg veldig på om noe har skjedd ;-)
    Har foressten en liten award til deg inne hos meg; http://frahusetisvingen.blogspot.com/2011/03/enda-en-award.html

    Klem Karianne

    SvarSlett
  9. Spent på om du allerede er ferdig:) Uansett har du masse å glede deg til!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...