tirsdag 22. mars 2011

Soverom

Soverommet er ferdig og blitt slik etter stadig forandring i planene. Jeg så det for meg helt annerledes i starten av planleggingen enn slik det ble (men så har jeg hatt god tid til planlegging da). Ting kom til etterhvert. Som tapeten i enden, fargen som går igjen pga teppe jeg heklet, stolen var det min mor som mente jeg burde ha. Resultatet er jeg kjempefornøyd med... er litt stolt over å ha satt et eget preg over det med å lage gardiner, teppe, pute, bilde og trukket om puffen og krakken selv.

Sweet dreams!

7 kommentarer:

  1. Koselig liten ammekrok! Stol er ok å ha, men jeg erfarte at det var greit å ligge i senga og amme om natta, da kunne jeg slumre av selv og, noe som var viktig ettersom gromjenta lå ved puppen i flere timer... Der og da var det temmelig slitsomt, nå savner jeg det nesten litt!

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  2. Så fint soverommet er,
    lyst og lekkert!:)

    SvarSlett
  3. Hva ? Har du laget gardiner, teppe, pute, bilde og slikt selv ? Så flink du er :D wow ! Virkelig lekkert rom !!!

    SvarSlett
  4. Så utrolig koselig! Så svalt, men nydelige detaljer =)Og ikke minst babykroken, om bare dager så ligger lille prinser i den <3

    SvarSlett
  5. Sååå koselig og kjempeflott!!
    Det hekleteppe er knall knall fint!!
    Du er skikkelig flink og kreativ! Kos deg masse i ammekroken:)
    Ha en superflott kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Herlig rom. Likte godt det siste bildet. Laget det selv? Takk for følget, nå har jeg lagt meg til her og. Og, gratulerer med starten av permisjonene. Det var virkelig herlig, begge gangene.....................Men veldig forskjellig fra gang en og to, alle epoker har sin sjarm

    SvarSlett
  7. Dette var et nydelig rom! Så flink du har vært! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...