mandag 7. mars 2011

Planløsning i det lille røde huset

Har fått den stasjonære pcen oppe å gå på det nye kontoret så sitter og prøver meg frem med Picasa bildebehandling, er gøy, så kommer nok til å bli en del skifting av headere fremover hi hi...


Ellers så har jeg ryddet en del i dag. Det er jammen litt av et arbeid å få system i rotet.


Tenkte å beskrive planløsningen av huset før fremvisningen begynner.


1. etasje: gang, vaskerom, bad, kontor, stue og kjøkken  
2. etasje: loftstue, bad, vårt soverom og barnerom, i hele etasjen er det skråtak


Som dere skjønner er det ikke et stort hus, men etter min mening verdens koseligste hus, med plass til det vi trenger :-)

Her er bilde fra prospektet når vi kjøpte huset i november 2009. Vi flyttet inn i januar 2010.

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Fint hus- og koselig blogg :)
    Også baby i magen da!! Nyt nyt nyt... jeg savner å være gravid, det er jo så koselig :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Det så koselig ut ja - ser frem til å få med meg resten :-)

    Nattaklem fra Siv

    SvarSlett
  3. Huset er nydelig og den store terrasen!!! kjempedeilig!
    Spennende å følge med videre:))
    Natta klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Ser jo ut som et fantastisk hærlig hus =)

    Du får nok ikke lagt den til for det er noe greier når det er en blogg kun for inviterte, men du skal få kunne lagt den til, den vil bare ikke vise om det har skjedd noen oppdateringer, ei heller vise noe navn, men det kan man endre på selv.
    Nå begynner det virkelig å nærme seg for deg, har du alt klart nå?

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...