søndag 13. mars 2011

Orden i sysakene

I dag er det et nitrist vær her på min kant, begynte dagen med å lave ned snø bare for å begynne å regne etterhvert. Vått, slaps, kaldt og surt ute, perfekt innevær. Mest avslapping, men har fått ryddet i sysakene mine. Driver og tar vare på alle mulige slags små bokser, de kommer godt med når det skal sorteres i sysakene. Sååååå deilig det er å få orden på ting og denne gangen har jeg sørget for enn viss logistikk på kontoret/hobbyrommet, slik at ting som blir ofte brukt er lett tilgjengelig. Jada så lur er jeg at jeg tenkte det helt selv ......he he....... 





Så tilgjengelig at et hjerte ble sydd på 5 min.



Nå gleder jeg meg til middag......min kjære står for lagingen, alt jeg vet er at det er noe sjømat.

Ha en fin søndag videre :-)

7 kommentarer:

  1. Hei hei!

    Godt å få litt orden i sakene! Du er flink!

    Ikke lenge igjen for deg nå! Er du klar? Hihi.... Man blir vel aldri helt klar for fødsel, men du så deilig det er når det er over og alt egentlig begynner!

    Lykke til! Klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært :-D Det er veldig greit med orden i sysakene - letter arbeidet masse å vite hvor man finner det forskjellige :-)

    Ha en fin søndag - klem Siv

    SvarSlett
  3. Jeg også elsker orden - dette så bra ut!

    SvarSlett
  4. Deilig med orden i sysakene ja!!
    Så deilig å få ferdig middag da!!
    Lykke til med baby!!
    Jeg har to barn,et bonusbarn og en svigersønn i Mars!
    Fin måned!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  5. Godt med orden i sysakene:)
    sjømat hørtes herlig ut:)
    God mandag til deg:)
    klem

    SvarSlett
  6. Hei! Så koselig at du fant veien til bloggen min:) Ser ut til at vi har en del felles interesser, så jeg følger gjerne deg videre og!

    Det er så deilig å ha orden i sakene sine, mye lettere å finne frem, og dermed blir man lettere inspirert.

    Ha en fin dag!

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  7. Heisann hoppsann!!

    Orden i sysakene er fantastisk!!Herlig hjerte du har laget..

    nærmer seg fødsel for deg nå,tenker du gleder deg til å bli ferdig.Jeg fødde i samme uke som du er nå:)

    Blir nok mye nytt for deg som er første gangs fødende,håper du blogger litt da!!Spennende å følge med..Gleder meg til å se babyen din:)Du kommer nok til å bli en kjempe flink mor;)Så dette kommer til å gå bra:)

    Ha en fin ny uke!!

    Klem Linda;:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...