onsdag 23. mars 2011

Merkelapper

Jeg registrerer at gammeldags Dymo merking er i vinden som aldri før, de var tom for denne maskinen sist jeg var på Clas Ohlson.
Da kom den kreative siden til Veronica frem. Hvit elektriker tape og permanent tusj (tusj som ikke smitter av) og vips har du merkelapper som har sitt helt personlige preg, da det er du selv som står for skriften. Og best av alt ingen lim sitter igjen når du skal ta lappene bort og 19kr pr taperull.







(Bildene i venstre side kom oppå blogginnleggene når jeg hadde gadget på begge sider, prøvde å fikse, men fikk det ikke til. Så måtte plassere alle gadget på en side. Noen som vet hvordan du får bildene til å holde seg på plass? Velger mink til de passer når jeg laster opp bilder, men likevel la de seg ut i blogginnleggsonen.)

6 kommentarer:

  1. Smartingen =D

    (leste inne på hobbyvimsa at du kanskje skulle ha k.s?)

    SvarSlett
  2. Kjempesmart med hjemmelaget personlige merkelapper.
    Koselig blogg du har, legger meg til som følger:o)

    SvarSlett
  3. Ja det skjønner jeg kjempe godt, masse lykke til i morgen, kommer til å tenke på deg.

    Du trenger ikke å ha med klær, de har låneklær på sykehuset. Men selv så ønsker jeg å ha med mine klær til den lille =)

    SvarSlett
  4. Ja dette var et smart tips,som jeg tar med meg videre!!

    Håper alt er bra med dere siden det har blitt forandringer i planenen (tenker på ks)

    Formen min blir bedre og bedre,nå er det snart 1 mnd siden,så det tar mye lengre tid å komme seg enn etter en fødsel..

    masse lykke til,ha en fin dag!!

    Klem Linda:=)

    SvarSlett
  5. Ikke dumt det der nei!
    Tusen takk for tips om hvit spraymaling også :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...