mandag 14. mars 2011

GIVE AWAY

Bloggverden åpnet seg for meg for ca et år siden. Tanken først var å ha en blogg til lesning for meg selv og mine kjente og kjære, men etterhvert fant jeg noen blogger jeg likte utrolig godt som jeg begynte å følge. Utrolig moro å lese om og få inspirasjon av andre med samme interesser og alltid like kjekt å få kommentarer på mine egne innlegg. Jeg har vunnet premier og fått kjøpt flott julepynt av mine bloggvenner. Så dette har rett og slett vært givende. Jeg ser frem til videre blogging, er moro å ha bloggen og sysle med nå som jeg skal ha morspermisjon et år. Jeg surrer nå igang min første give away.




1 lodd for kommentar
1 lodd for link på siden din
1 lodd for å bli følger (du som er følger fra før får selvfølgelig også lodd her)

Skriv hvor mange lodd du tar.

(Hvis du ikke har blogg kan du være med ved å skrive mail adr din i kommentarfeltet slik jeg kan maile deg om du vinner.)

Premiene er forløpig hemmelig, men det blir noe nytt og noe jeg har laget selv ;-)

Lykke til!

Trekning lørdag 30. april

70 kommentarer:

  1. Hei Veronica! Dette blir spennende:) og jeg blir med og tar 3 lodd:)
    Du har en flott og inspirerende blogg!
    Ha en fin uke!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Hei, alltid moro med give away, så her blir jeg med! Tre lodd på meg:)

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  3. Hei Veronica:)

    Så artig da...:)
    Denne flotte bloggen din har forhåpentligvis mange år forran seg;)
    Tre lodd til meg da:)
    Klem fra Kari:)

    SvarSlett
  4. Jeg blir med 2 lodd på meg =)

    SvarSlett
  5. Hei :-D
    Så koselig at du vil følge bloggen min, det setter jeg stor pris på!
    Legger meg til som følger hos deg også, og du har jammen meg ikke mange dagene igjen før den lille kommer heller ;-) Nå går dere en spennende og flott tid i møte!
    Jeg blir selvfølgelig med på give away også og trekker 3lodd!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  6. Blir gjerne med og tar 2 lodd:)

    Ha en fin dag : )

    SvarSlett
  7. Hei!
    Så fin blogg du har:) Jeg vil gjerne være med på Give away og tar 3 lodd.

    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  8. Gratulerer med dagen! Jeg er gjerne med - 3 lodd på meg .-)

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett
  9. Heisann hoppsann!!

    Jeg blir selfølgelig med å feirer deg tar 3 lykkelodd..

    Gøy at du vil være med på min gi vekk,masse lykke til!!

    Ha en fin onsdag"!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  10. Tusen takk for tips og inspirasjon, utrolig flott blogg!
    Trekker meg 2 lodd. ; )

    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  11. Du må ha lykke til med fødselen når den setter i gang!
    2 lodd til meg.
    rinarese@yahoo.no

    SvarSlett
  12. Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

    SvarSlett
  13. Jeg blir med:)

    3 lodder til meg:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  14. Jeg tar 1 lodd og krysser alle fingrer og tær! God helg! Hilsen Sandra (sandra_h1@hotmail.com)

    SvarSlett
  15. Så spennende! Jeg er med og tar 3 lodd: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/03/giveaway-hos-veronica.html

    God helg!

    Klem

    PS: 2 konkurranser hos meg nå om du vil være med :)

    SvarSlett
  16. Ja, dette var en spennende giveaway! Jeg liker overraskelser, så jeg blir med, og tar alle 3 loddene :)
    Har en giveaway hos meg også, om du er interessert ;)
    klem

    SvarSlett
  17. Hei :)
    Prøver selvfølgelig vinnerlykken i giveawayen din, og trekker 2 vinnerlodd ;) Har lagt meg til som følger hos deg :)
    Ser at dere venter baby, så koselig! Tillykke med den lille som kommer snart :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  18. Hei, jeg vil gjerne være med og tar to lodd :) mkarijord@gmail.com

    SvarSlett
  19. Vil gjerne være med på giveawayen din - Tre lodd til meg! :)

    SvarSlett
  20. Siri Helene Tovås20. mars 2011 kl. 02:19

    Jeg blir gjerne med i konkurransen med 1 lodd :)

    SvarSlett
  21. siri helene tovås20. mars 2011 kl. 02:20

    jeg var oppfor

    siri-kula@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Jeg trekker 3 lodd hos deg!
    Spennende!
    Har ikke noen vinnerlykke ,men kanskje denne gang?
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  23. Hei, jeg prøver gjerne lykken med et lite lodd. :-)
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  24. Så fin blogg du har :) La meg til som følger selvsagt. Spennende med give away da, det blir vel to lodd på meg da :)
    Ha en strålende søndag du :)

    SvarSlett
  25. Så flott! Deltar gjerne med to lodd:)

    SvarSlett
  26. Deltar gjerne jeg også, med 1 lodd! :)

    Mvh Laila
    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Koselig blogg ;) Prøver lykken med 3 lodd.
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem Chiline

    SvarSlett
  28. Spennende med give-away! Jeg blir gjerne med, og trekker 2 lodd :)

    SvarSlett
  29. Jeg signerer for to lodd; kommentar og link på bloggen min. Og så tipser jeg i samme slengen om min egen lille gi-bort. :)

    SvarSlett
  30. Hei du :) Plutselig 3 lodd ... Linker nå til give away'en din på bloggen min :D

    SvarSlett
  31. Hei :)
    Først og fremst må jeg si at bloggen din er kjempefin - gøy å oppdage nye blogger! Og jeg blir gjerne med på giveaway. 2 lodd på meg :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  32. Prøver meg med 1 lykkelodd!

    SvarSlett
  33. Gratulerer med dagen. Jeg vil veldig gjerne være med i din give away og kan få 2 lodd. Gleder meg til å følge bloggen din videre. Det blir snart give away hos meg også. Klem fra Thora.

    SvarSlett
  34. Jeg tar herved 3 lodd. Har linket på bloggen min, i tillegg til at jeg allerede er følger. Spennende hva du skal ha som premie da.....Følger i spenning. Kanskje jeg skal kjøre i gang en utfordring eller give away selv, når jeg blir litt mer dreven i gamet.

    SvarSlett
  35. Da blir det 1 lodd på meg :D rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  36. Hei!
    Her var det vakkert!
    Gøy med konkurranse, jeg legger meg som følger, så da blir det 2 lodd på meg.....

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  37. Hei, flott, nyoppdaget blogg! Du er virkelig int. å følge.


    Jeg har lagt meg som følger og kommenterer give away, 2 lodd ihatten for Solbakken.

    SvarSlett
  38. Spennende - jeg tar tre lodd! Bli gjerne med på min giveaway også! :)

    SvarSlett
  39. Jeg blir gjerne med! Trekker 1 lodd!

    Mvh Laila
    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Så koselig!
    Jeg blir med og trekker 3 lodd.
    klem Anne

    SvarSlett
  41. Koselig blogg du har - og spennende Give-away!
    Deltar gjerne med 1 lodd:)
    Hilsen judith@mimer.no

    SvarSlett
  42. Spennende giveaway - og koselig blogg :)) Jeg vil gjerne delta med 2 lodd; kommentar + link på egen blogg.

    Ønsker deg en flott dag :))

    SvarSlett
  43. Hei!
    Blir gjerne med.
    1 lodd til meg

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Blir gjerne med jeg også, er relativt fersk i bloggeverden... ! lodd:)

    SvarSlett
  45. Blir gjerne med med 2 lodd! Du er velkommen til å bli med på min giveaway også.
    Klem

    SvarSlett
  46. Prøver meg med ett lykkelodd :D

    SvarSlett
  47. link og kommentar til deg. Dette blir spennende. Ha en fortsatt god helg

    SvarSlett
  48. Hei. Tar gjerne 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  49. hei
    ja, er det ikke kjekt å blogge vel!? :)
    jeg trekker ett lodd jeg
    sving gjerne innom å ta hos meg også

    beste hilsner fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  50. Jeg blir gjerne med og tar to lodd :-)

    SvarSlett
  51. Så spanande! Eg trekker eit lykkelodd:)

    SvarSlett
  52. Jeg vil gjerne bli med, og trekker to lodd.
    Har en giveaway selv også om du vil være med. :-)

    SvarSlett
  53. Hei;)
    Jeg blir gjerne med og trekker 2 lodd!

    Klem Line

    SvarSlett
  54. Heisann:) Jeg blir gjerne med:) 1 lodd til meg..
    Klem Hanne

    SvarSlett
  55. Jeg trekker 1 lodd i denne runden :)

    SvarSlett
  56. Spennende give away:) Jeg vil gjerne delta med 3 lodd:) ar laget link på bloggen min.
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  57. Denn blir jeg gjerne med på....så spennende med noe hjemmelaget

    SvarSlett
  58. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  59. Hei hei!

    har jeg ikke meldt meg på??? Jeg vil selvfølgelig bli med! To lodd til meg!

    Klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  60. jeg vil gjerne være med også. Følger allerede

    SvarSlett
  61. Happy Easter!
    Thank you for the chance at your fabulous candy.
    http://inga2010.blogspot.com/
    2 lodder

    SvarSlett
  62. Hiver meg på med 1 lykkelodd:)

    Snacksize_88@hotmail.com

    SvarSlett
  63. jeg blir med å prøver lykken med 1 lodd :)

    SvarSlett
  64. Jeg vil gjerne være med!Trekker 2 lodd hos deg,legger meg til som følger:)

    SvarSlett
  65. Heisann! Flott blogg du har! :o) Følger deg gjerne videre. Blir også med i give awayen din med 2 lodd:o)

    SvarSlett
  66. Hei! Jeg prøver meg med 1 lite lykkelodd, jeg da, og krysser fingra! :-)

    SvarSlett
  67. Heisan!

    Jeg vil gjerne være med, spennende :))) Jeg prøver meg med to lodder og krysser fingrene !

    Mvh. Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  68. Jaaaa jeg blir med nå helt på tampen :-)) 2 lodd til meg og jeg gleder meg til å følge bloggen din videre. Kos deg masse med din lille prinsen din, tiden flyr så fort. Klem fra Thora.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...