onsdag 9. mars 2011

Bad

Nå skal dere få se favorittrommet mitt i huset.....selv om huset er lite har de som bygget det skjønt at badet skal være stort. Så her har jeg god plass til å boltre meg. Tenner lys og tar med meg noe godt å drikke, en god bok og legger meg i boblebadet, da slapper jeg virkelig av. 
Det eneste vi har gjort her etter vi flyttet inn er å male lister og vinduskarm hvit, det var trehvitt. 
Smykketreet mitt, opprinnelig et stativ til å henge kopper på.
Sølvsmykkeskrinet kom jeg over på en lokal bruktbutikk.
God plass i kommoden til klær og ting. Nå er det prinsen som skal ha sine klær her.
Disse "steinene" har jeg smykker i. De er kjøpt i Krotia, næremere bestemt i Baska på øyen Krk.
Da jeg først flyttet inn var jeg heller skeptisk til disse delfinene som svømte rundt på veggene, men etter dette blogginnlegget ble det bestemt at de skulle få bli. Det er jeg glad for. Vi er nå blitt godt kjent og de er faktisk ganske greie!
Delfinene holder meg med selskap når jeg bobler meg.

VIPP pedalbøtte er på plass og jeg synes den er rålekker! Sant det går an å synes at et søppelspann er lekkert???!!!
Skal fungere som bleiebøtte.








5 kommentarer:

  1. Kjempefint bad! Enig med deg, det er best med stort bad!!!

    God onsdag!
    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  2. Kjempefint bad, så koselig, æ har bare et bitte lite et :O)
    Fin blogg, følger dæ videre, koselig om du følger mæ og . Lisbeth;O)

    SvarSlett
  3. Åhh, boblebad!!! Er det noe jeg savner som gravid er badekar - det hadde gjort godt for bekkenet det:)

    SvarSlett
  4. Sååå stort og lekkert bad! Kan tenke du koser deg der:)
    Vi har også høytaler i taket..mannens idè - og sterioanlegget står i et skap i gangen:))Strekte en ledning inni taket til badet og den andre ned til trimrommet:))
    Men her går det bare i P4:))
    Ha en kos dag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Ingen ting er bedre enn et digert bad, det hadde eierene som bygde vårt hus også skjønt. Badet vårt er faktisk mye større enn soverommet =D
    Dere har en super hærlig bad, med masse plass og super digg kar til å blobble i =) wiii

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...