tirsdag 8. februar 2011

Vognteppe

For mange herrens år siden fant jeg ut at jeg skulle hekle meg et lappeteppe, det var ikke mange lappene jeg heklet før jeg fant ut at dette var helt uaktuelt å fullføre, det gikk jo så sent og jeg ble lei av å gjøre det samme hele tiden. Det var akkurat dette teppe jeg kom til å tenke på da jeg fant ut at jeg måtte ha et vognteppe. Fargene teppet går i passer perfekt til vognen den lille skal bruke. Det uferdige arbeidet ble funnet frem og fikk sin renessanse. Jeg ble nervøs da jeg gikk tom for to av garnfargene før jeg var ferdig. Jeg hadde ikke kjøpt nok garn den gangen jeg begynte på det og ikke var det nok til den nye størrelsen heller, men faktisk fantes garnet fremdeles i den ene fargen og til den andre fargen fant jeg et identisk garn som jeg kunne bruke.


Nå er det ferdig og jeg er ganske fornøyd med å få ferdig et av de mange prosjektene som ligger uferdig i håndarbeidskommoden samtidig som jeg har vognteppe som matcher vognen. 










3 kommentarer:

  1. Så flott! DU er bare kjempeflink! Skulle ønske jeg kunne hekle!

    Klem.

    SvarSlett
  2. Så flott og nydelige farger!
    For noen år siden skulle jeg hekle sengeteppe ha ha ha ha...det ble et LITE pledd:)) som aldri vil bli større:)gikk fort lei av for mange farger i det..
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Så nydelig, og det passet perfekt til vogna. En TFK?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...