fredag 25. februar 2011

Ting til soverommet

Da har jeg trukket om puffen jeg kjøpte på Fretex i fjor sommer. Den hadde et lys grått skinntrekk, nå har den fått stoff med blomstermønster på (opprinnelig en duk fra Hansen og Dysvik shoppingen).





Puffen matcher nå teppet og puten jeg heklet.


Har også sydd gerdiner i samme stoff som jeg trakk om puffen med. Så det blir full matching på soverommet vårt når det blir klart.





I går var det vinterlandskap jeg så ut på når jeg våknet, i dag er det ikke en snøfille igjen. Typisk Vestlandsvær. Senere i dag reiser vi til fjellls, der er snøen forhåpentligvis forsatt. Så mens de andre kjører på ski skal jeg kose meg med lesing, håndarbeid og tur på beina. Jeg liker å stå på ski så jeg håper jeg får meg noen turer på ski i påsken når småen er kommet til verden.

God helg!!!!

5 kommentarer:

  1. Du så bra, den ble jo kjempe flott! Som du sier full match =)

    SvarSlett
  2. Oi!!! sååå lekkert!Ja, her blir det full match:))
    God helg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Wow, så flink du er, flott puff, teppe og pute!

    Badet deres ser jo ut til å bli skikkelig lekkert også;-)

    Lykke til videre i ventetiden..... :-)

    Ønsker dere en god kommende uke!

    SvarSlett
  4. Den blev ju jättefin!
    Sitter hemma och är så glad idag, fick precis hem en skylt som jag beställt från Ramsign (http://www.ramsign.no) och den var så fin så nu längtar jag efter våren så att jag kan ta mig fram o sätta upp den :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...