torsdag 10. februar 2011

TFK Jogger Twist

Valget av vogn er ikke enkelt da det florerer av vogner i ulike stiler, størrelser og med ulike egenskaper. Skal man finne en blandt alle som er tilgjengelig er det vanskelig å vite hvor man skal starte, men starter man med å finne ut hvilke kriterier som er viktig for deg, er man allerede langt på vei i utvelgelsen og man kan utelukke mange vogntyper. Jo flere kriterier, jo færre vogner sitter du igjen med å velge mellom. 


Mine kriterier ved valg av vogn:

  • Jeg trenger en som er lett å legge sammen og ta med seg i bil. 
  • Jeg ønsket en som man også kan bruke bilstol på.
  • Jeg trenger en med gode hjul som fungerer godt i ulent terreng.
  • Jeg ønsket en som jeg kunne bruke i hele vognperioden til barnet.
  • Jeg ønsket justerbart håndtak.
I de som var å velge mellom etter mine kriteriene falt valget mitt på denne vognen.




TFK Jogger Twist
Som sportsvogn.
Hardbag med trekk og takskjerm nede.

Forhjulet kan enkelt skifte mellom sving eller settes fast.

Skivebrems.

Justerbart håndtak og brems på håndtaket.

Du kan løfte og bære hardbagen etter takbøylen.


Passet ikke vognteppe perfekt?

Jeg er klar for trilletur.


6 kommentarer:

  1. Hei høpp!!

    Ja det er så koslig å høre hjertelyden,og herlig å vite at alt er bra.Godt med god oppfølging når ikke alt er som det skal:)

    Nydelig vogn,har hørt mye bra om denne!!Blir nok mange koslige trilleturer med den:)

    Ha en fin torsdag med babyen i magen!!

    klem linda:)

    SvarSlett
  2. Hei på deg:)

    Den vognen var knall tøff:)

    Så ganske praktisk ut også...

    Kisten er jeg såååå fornøyd med!
    Alle detaljene er vel det som er tøffest syns jeg;)

    Ha en fin dag i regnet...

    Klem fra Kari:)

    SvarSlett
  3. Kanskje ikke så rart at jeg kjente den igjen, for jeg har den jo selv =D Og kunne ikke tenke meg en annen vogn, ikke pappan heller. De er vedlig pappa venlig også, noe det ikke er så mange som er.
    Håper dere blir like fornøyd med deres. Har til og meg samme farge på baggdelen. Har brun bagg og olivengrønn sportsdel. (Vi valgte hver vår farge)
    Og jo teppet passert perfekt =)

    Klem

    SvarSlett
  4. Knalltøff!!!!

    Og så må jeg le litt.... Merker du er lærer, når du skriver om kriterier! :-)

    Vognteppet passet jo bare helt supert til!

    Klem fra ELisabeth.

    SvarSlett
  5. Vognjungelen er stor! Gikk lenge å tynte mine små grå før vi endelig klarte å bestemme oss;)) Men så etter en stund kom den berømte "vogn-dilla" så fikk prøvd ut en del vogner kan man si;))

    SV: kakebaking er utrolig gøy:D Du må gjerne legge ut tips, ideer,og resultat om du baker i helgen;))
    Koselig at du ville følge bloggen min, legger meg til her jeg også:) Så finner jeg veien tilbake!;)

    Ha en nydelig dag, klem ♥

    SvarSlett
  6. Heisann!
    Flott vogn, og kjempefint vogntepe! Likte godt fargen på vognen, fint med en annen farge enn svart uten at det er knalloransje liksom;-) Jeg aner ikke hvilken vogn det blir denne gangen, hadde Bugaboo sist og eeelsket den, men lurer på om jeg skal prøve noe annet... Vi får se, får vel ta meg en runde og kikke litt i butikkene!

    Har forresten endelig blogget awarden;-) Linket til deg i dag!

    God helg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...