torsdag 24. februar 2011

Sving it baby

Lenestolene som vi hadde var veldig gode å sitte i og ingenting gale med (utenom at de var grønn), men de kunne ikke svinges. 
De gamle som nå er til salgs på Finn.no


Jeg har hengt meg opp i dette og nå som jeg har brukt litt tid hjemme i stolene irriterte det meg bare mer og mer at jeg ikke kunne svinge meg rundt. Så kom jeg til å tenke på at jeg faktisk skal bruke mange timer i disse stolene i året som kommer, da med en liten prins på fanget. Her måtte vi unne oss komfort! Nye stoler er på plass og jeg svinger meg rundt, nyter kaffen og har strikketøy, pc og lesestoff i nærheten (barskapet og for den saks skyld ;-) Veldig praktisk at bordet er på hjul og kan trilles etter meg. 




 I løpet av natten har det kommet snø så i dag sitter jeg å ser ut på vinterværet og gleder meg til vi skal på hytte i Myrkdalen til helgen.

Ingen fugler som finner maten på fuglebrettet i dag.

Som nevnt tidligere er jeg ikke noe gardintilhenger er det ikke innsyn eller sol og er det fin utsikt så er gardiner ikke et must for meg. Som dere ser har jeg ikke gardiner her, men vurderer faktisk å sy noen kapper øverst som dekker persiennene.
Lys grått med sølvstriper

Jeg har også vurdert å male bordet hvitt.....

HJELP meg å ta en avgjørelse skal, skal ikke??????

(Dere som ikke har blogg som leser dette oppfordres til å komme med forslag også, D,S,J,B og NK!)


3 kommentarer:

  1. Jeg elsker jo hvitt....så hadde vel ikke vært i tvil:)) Men det kommer jo litt an på hva du har av andre møbler...Ikke lett egentlig:))
    Du lurte på den zinksprayen..De har nok av den på Europris her i Vågsbygd! - men kansje det er nytt i sortemanget, og kommer til din butikk også.(?)
    Her er det kommet ca 5cm snø i natt, men de har meldt regn...Usj.
    God tur til hytta og kos dere masse!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Lenge siden jeg har vært hos deg nå, så da må det bli en oppdateringsrunde. Flotte stoler! Skjønner godt du ble litt irritert over at de gamle ikke kunne snurre. Gratulerer med en mer begegelig hverdag. :)
    Mal det! Jeg har sittet med hjertet i halsen flere ganger jeg har feid malekosten over gamle møbler jeg også, men enn så lenge har jeg aldri angret. Føler du for at det blir mer riktig, så gjør det! Tror det hadde gjort seg i grått hos deg også jeg, så nå fikk du en utfordringstanke til. ;)

    Puffen i innlegget over ble kjempefin. Flott når ting i huset faller på plass. :)

    SvarSlett
  3. Fin blogg!

    Angående bordet så er ikke jeg glad i at "alt er hvitt", så hvorvidt du bør male det eller ikke syns jeg avhenger av hvor mye hvitt du har ellers ;) Det er fint når det er lyst rundt en, men ikke når det blir bare hvitt :)

    Har forresten en giveaway med en premie som nok vil passe perfekt over sengen til lillegutt når han er ankommet ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...