fredag 4. februar 2011

Speilreflekskamera

Som jeg tidligere har blogget om her, så har jeg ønsket meg et speilreflekskamera og har ambisjoner om å bli en bedre fotograf. Nå er kamera på plass, en gammel bekjent solgte meg et hun hadde fått til bursdagen som hun ikke brukte. Jeg har ikke så mye peiling når jeg leser spesifikasjonene, men har sett at det er omtalt som et bra kamera for nybegynnere og amatør hobbyfotografer og man kan trygt si jeg er i den kategorien.


Nikon D60 



Her er noen bilder jeg har tatt med det nye kamera. Ser stor forskjell fra mobilbildene mine til disse. Men har mye å lære når det angår mulige innstillinger o.s.v.






God helg!



5 kommentarer:

  1. Så moro med nytt camera, da er det bare og knipse i vei =)

    SvarSlett
  2. Det er så artig å leke seg med et kamera, og picasa etterpå :-) Lykke til!

    Ha ei fin helg - klem Siv

    SvarSlett
  3. GRATULERER med nytt kamera!! Du vil nok merke etterhvert å gøy dette er:))
    Blir liksom en "ny" verden:))
    Blir moro å se hva du fanger i objektivet fremover!
    Ha en fin kveld og nyt helga!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Hei på deg:):)

    Takk for kjekk hilsen hos meg:)
    Går så bra nå atte, en herlig liten kose gutt, helt noe annet enn da kolikken sto på her..
    2 mnd er da ikke lenge nei, skjønner godt at du gleder deg, fødselen er ikke noe å kvi seg til!
    Det er en fantastisk opplevelse, og de utrolig flinke jordmødrene vi har her i Bergen, gjør det enda lettere, de er unike!:)
    Ha en strålende helg i stormen, heldig du nå som har skikkelig kamera, kan du ta mange flotte bilder;)

    Masse klem fra meg:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med kamera! Det er utrolig kjekt å leke seg med speilreflekskamera. Gleder meg til å se bilder du tar fremover :o)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...