mandag 21. februar 2011

Sengeforlegger

Er det noen som har hørt det utrykket før????
Det er min mor som bruker det uttrykket...... det er altså et lite teppe som man legger foran sengen slik at det ikke skal være så kaldt å sette ned beina på gulvet om morgenen. Nå skal det sies at det kommer ikke til å være noe gulvkaldt der jeg skal sove, men et teppe foran sengen vil jeg ha fordet. Dette har jeg har heklet i Hubro fra Dalegarn med nål nr.9. Det var kjempegøy å hekle dette teppet etter masse strikking på tynne pinner med tynt garn til babyen. 



4 kommentarer:

  1. wow skal si du er flittig og dyktig med hekklenåla =D

    SvarSlett
  2. Sååå flink du er!
    Sengeforlegger trodde jeg var et vanlig navn på de små teppene ved senga:) - men vi er kansje få som bruker det ordet(?)
    Moro å lage noe selv - selvgjort er velgjort.
    Nydelig farger på rommene i innlegget under her!
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Så kjempefint det ble :-) Selv om det ikke er kaldt på gulvet hos deg, så er det jo hyggelig å ha det der allikevel :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  4. Hei snuppa!!

    Dette var jo kjempe fint,puten over også!!!Du er flink med heklenålen,nydelig farge!!

    takk for gode ord og lykke ønskninger.Nei nå skal jeg ikke tilbake på sykehuset før ks:)
    Kom hjem i dag,og her skal jeg være frem til jeg blir lagt inn neste torsdag!!Alt er bra her nå:)

    ha en fin onsdag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...