lørdag 19. februar 2011

.....og i posene finner vi

Her er litt av det som jeg har kjøpt på Hansen og Dysvik. 
Håndklær som jeg tror vil passe godt på det nye badet.

Jeg er ikke et gardinmenneske, men disse kappene passet fint på kjøkkenet.

Duk til stuebordet, den er for stor så her må jeg frem med symaskinen en dag.


Fillerye i herlige farger; grått, hvitt og blått. Mon tro hvor den kan få plass....



Nye puter og pledd i sofaen. Grå er fargen min for tiden.

Nå skal vi til sengs med Marilyn Monroe.

Stolputer. Tenker de blir fin å ha i hagestolene i sommer.

Enda flere duker. Til store bord. Kan vaskes på høy temperatur og er styrkefri. Genialt!



Gardinhøyder. Er ikke nødvendigvis gardiner de kommer å bli brukt til, så billig klipper jeg de gjerne opp og tryller frem andre ting.
Spise- og drikkebrikker.

Ønsker dere en riktig god helg videre. Her skinner solen i dag, så jeg har planer om å komme meg ut på tur. Hva har dere på plakaten i helgen?


5 kommentarer:

  1. Så mye lekkert. Nå fikk jeg også lyst å dra på shopping ;)

    Om du vil være med i smokkekonkurransen min, så kan du være med om du gjør alt annet enn facebook. bare skriv at du ikke har det, så er du med i trekningen likevel :)

    Ha en fin lørdag!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. Goood murning:)

    Ja solen skinner hos meg også ja;)
    Deilig er det...:):)
    Mye fint du hadde funnet deg på salget da!

    Har en linke konkurranse på facebook hvis du vil være med:)
    Ha en super strålende helg i solskinet Veronica:)

    Masse klem fra Kari:)

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har shoppet:)
    Grått er nydelig:)Den gardinkappa likte jeg veldig godt - koselig med ruter:)
    Ønsker deg også en fin helg - her skal jeg bli ferdig med noen små maleprosjekter:) Snør og snør her...
    God helg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. hei høpp!!

    så mye fint du fikk med deg hjem,gøy med noe nytt i hjemmet.Ja tenk at nå er det ikke lenge igjen til vi har barna våre i armene:)

    Vi satser på at jenta kommer neste gang hos dere:)

    ha en fin fin helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  5. Masse nytt og spennende, flotte heklerier, og badet blir rålekkert! Joda, jeg blar meg nedover, så her ble det kommentarer på litt av alt. :)

    Hvordan går det med påsan? Altså den lille i magen. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...