onsdag 23. februar 2011

Med handleliste på ikea

I dag fikk jeg med meg min kjære mor på Ikea. Denne gangen hadde jeg på forhånd skrevet handleliste, slik at det ikke blir som det ofte blir med meg; jeg kommer hjem med masse jeg ikke trenger og har glemt halvparten av det jeg egentlig skulle ha. Her er noen av tingene som jeg ble med meg hjem.
SNIGLAR Stellebord hvit Lengde: 72 cm Bredde: 53 cm Høyde: 87 cm
Stellebord nr to til 2. etasje. Har stellekommode i 1. etasje.


Frokostfat lik middagstallerkene jeg kjøpte sist.
RIKTIG Rynkebånd hvit Lengde: 310 cm Bredde: 7.5 cm
Rynkebånd. Skal sy gardiner til soverommet vårt.
VIKA AMON/VIKA CURRY Bord hvit Bredde: 120 cm Dybde: 60 cm Høyde: 73 cm
Skrivebord til det som skal blir kontor/hobbyrom/bibliotek.


MICKE Skuffeseksjon på hjul hvit Bredde: 35 cm Dybde: 50 cm Høyde: 75 cm
Skuffer på hjul til å ha under skrivebordet.

Lite serveringsbrett til den deilige kaffen jeg serverer etter  jeg fikk kaffemaskin.

Speil på begge sider, ene med forstørring og skål til dill dall nederst.
Speil til det nye badet mitt.

Smugtitt på det nye badet, nesten helt ferdig, speil og lister mangler.





2 kommentarer:

  1. Veldig lurt med en handle liste, hadde en med meg i går jeg også =)
    Så moro med det nye badet, blir kjempe lekkert!

    SvarSlett
  2. Badet blir kjempefint! Så flink du var som hadde handleliste OG som fulgte den :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...