lørdag 5. februar 2011

Lørdagssysler

En avslappende og rolig lørdag der jeg har sett noen episoder av Jordmødrene, en serie som har gått på NRK. Må jo se hva jeg kan forvente meg om ca 6-7 uker :-) Skjønner at jeg har det greit her jeg bor med tanke på at fødestedet er vegg i vegg med Haukeland sykehus. Ser jo at rundt om i Norges land er det utfordringer ved en fødsel siden det er lang reise til sykehus hvis det skulle trengs.


Har fått strikket sokk til hentesettet. Oppskrift er hentet her.
 
I et værvindu mellom regn/snøbygene fikk vi gått en liten tur og knipset litt med det nye kamera.


Nå skal resten av kvelden brukes på å strikke sokk nummer to. Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Jeg er også glad for at jeg bor så nærme sykehuset som jeg gjør, enda mere når jeg ser på jormødrene. Vill ikke tenke på hvordan utfallet av min første fødsel ville ha endt om jeg ikke hade vært på et sykehus med full beredskap..

    De var jo bare super nusslige de sokkeskoa, er de vanskelige å lage? Oppskrift på nett?

    SvarSlett
  2. Såå nydelig liten sokk:))Kan tenke du er spent på alt ang. fødselen.... Det er snart 22 år siden sist jeg var innom fødeklinikken, og da kom gutten min med rompa først:)) sta som et esel, men nå er han snill som et lam hi hi:)
    Nydelige bilder du har tatt med det nye kamera!
    Ha en fin ny uke!
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...