fredag 11. februar 2011

Gravid på topptur

Nå i tredje trimester har ting slik som forespeilet blitt mer krevende. Formen varierer veldig fra dag til dag. Ene dagen er jeg veldig trøtt, har null energi, det verker både her og der og alt er tungt og fælt, men så kommer dager som i dag da jeg har fått sovet godt noen timer i strekk og formen er upåklagelig. Min bror og jeg bestiger Storekletten med friskt mot og stor iver (viktig å ha med seg en sterk mann som kan bære meg ned igjen hvis noe skulle skje ;-)


Stolt vordende mor på topptur i uke 34

Gleder meg til helgen da vi skal ha dugnad med tapetsering og maling.

God helg alle sammen!!!!

6 kommentarer:

  1. Heisann:)

    Dette så meget herlig ut gitt, deilig med litt natur under bena;)
    Flink du er må jeg si:)

    Ha en super helg:)
    Klem fra Kari:)

    SvarSlett
  2. Wow det skal jeg si var sprekt av deg! Kjempe bra!

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Jeg har desverre ikke noen oppskrift. Har selv bare øket når jeg ser at maskene skrår feil vei. Altså blitt for stramme. Du kan event. finne en oppskrift på vanlig heklegarn og bruke den. Det blir jo samme oppskrift selv om garne er 100ganger tykkere;)
    Det eneste jeg kan si, er at 2.omgang har jeg 2 mansker i hver. Og tredje omgang sikkert 2 i hver andre eller hver 3. Du må liksom bare prøve deg fram. Kommer jo litt an på hvor løst en hekler også.
    Kjekt er det i alle fall;)
    Lykke til med hekling og gravideitet.
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Wow, spreka! Jeg er imponert! Da jeg var i uke 36 fikk jeg ikke flodhest-føtterne mine inn i noe fornuftig skotøy engang... he he! Så utrolig herlig det må være og være i så god form mot slutten av svangerskapet!!!

    Håper du har en kjempefin helg!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  5. Herlig bilde av deg der på toppen med magen i profil :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  6. Herlig sprekt bilde! Husker det var godt å komme seg ut på tur, på tross av den ekstra vekten magen gir ja. Deilig for kropp og sjel, og når energien er tilstede må den brukes. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...