torsdag 17. februar 2011

Flytter han no?

Hansen og Dysvik butikken her på øyen skal legge ned og i den forbindelse har de i vinter hatt prosenter på varene, det begynte på 50%, så 60% og nå siste uke 70% på alle varer. Jeg har stadig kommet hjem med bæreposer og tepper under armene derfra. I går kom jeg hjem med enda en pose.....da sa min kjære "kommer du hjem med en til pose derfra så flytter jeg".  Når jeg var på biblioteket i dag gikk jeg jeg forbi H&D, plutselig stod jeg utenfor med en pose til.....hmmmm merkelig. Men for noen kupp jeg har gjort!!!!!!!!
 

3 kommentarer:

  1. Du må fortelle om alla pengene du har "tjent" på dette =) hehe.
    Hva har du kjøpt? Det er jeg spent på =)

    SvarSlett
  2. Skal nok mer til for at han flytter ;-) Du kunne jo hatt med deg en anna pose på luringa, og putta varene i den - funker godt det sjø :-P

    Klem Siv

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg gikk til bloggen din ved en tilfeldighet .... veldig hyggelig! Vi har mange lidenskaper til felles, jeg elsker ditt land, har alltid fascinert meg siden jeg var liten! Hvis du liker å komme å se meg, nå er jeg en av dine støttespillere!
    Se deg snart, Lecoq

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...