onsdag 2. februar 2011

Design for alle penga

I går gikk turen innom Inside Design i Bergen. Her er det bare så utrolig mye fint og stilig som man kunne kjøpt om man hadde masse penger til overs.
Dette garderobeskapet for eksempel var på tilbud til kun 49000,- med tv inkludert. 
På det svarte området er det altså en tv.
Lampen som henger midt i rommet består av bestikk og kan kjøpes for 15000, (du får mye bestikk på IKEA til samme pris).
Jeg falt helt for disse trærene som er fine å se til og som kan brukes som stumtjener. 
Det jeg var ute etter var bleiebøtte og jeg har bestemt meg for å spandere på meg en Vipp 16. De hadde ikke mer av fargen jeg skulle ha, så jeg må nok inn igjen og har jeg vunnet i lotto til da kan det være at både garderobeskapet, lampen og trærene blir med meg hjem.
                                                     
Have a nice day :-)




3 kommentarer:

  1. Ohho! Ja der i butikken burde man ha vinni i lotto før man dro på besøk.. hehe. Men lekkert var det jo da. =)

    SvarSlett
  2. Flott den bestikklampen...men ja man får mye bestikk for 15000 :-) Kanskje man kan lage noe lignende selv..

    De trestumtjenerne har jeg ihvertfall sett at enkelte har skjært ut lignede av selv, du får sette NK i gang med sag og plate;-)

    Lurt og stilig med Vipp som bleiebøtte, mye tøffere en de derre man kan få på BarnasHus ol.

    God helg!

    SvarSlett
  3. Heia!

    De stumtjenerne har vi fått på skolen, faktisk! Vet ikke helt om de er kjøpt i denne butikken, men de er ihvertfall helt like!

    Klem.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...