torsdag 13. januar 2011

Vindusfolie

I døren på vaskerommet er det vindu som vender ut der folk går forbi hvis de kommer på besøk. For å hindre at de ser rotet der inne og/eller meg som vasker klær i undertøyet måtte folie på plass. Her valgte jeg en matt folie som hindrer utsyn, men gir mye lys inn og utenfra blir det som et speil om dagen.
 

Det er ikke så mye innsyn på badet i 2.etasje, da det er skråvindu, men hvis naboen er i lysthuset sitt på haugen ved siden av, så kan han se meg i dusjen hvis han står på tå og kikker godt etter. Her valgte jeg å ta vindusfolie med bambusbusker på halve vinduet. Det kommer forsatt masse lys inn og vinduet ble et dekorpunkt i seg selv og jeg kan trygt synge i dusjen uten naboen som tilskuer. (Snø på vinduet hindret all innsyn i dag.)
 

Synes selv det ble lekkert!!!
Folien er uten lim. Du bruker kun såpevann til å feste folien med, den sitter godt, men er alikevel enkel å ta av og kan brukes igjen uten at vinduet er etterlatt med masse lim.
Du bestiller den på Vindusfolie

4 kommentarer:

  1. Kjempe fint ble det, har jo gjordet det samme hjemme og ble så fornøyd. Så digg at ingen kan se inn med at man får alt lyset =)

    Så hærlige gutteklær du hadde handla inn i innlegger under. Wiii!

    SvarSlett
  2. Er super klønete på symaskinen selv, men dette var kjempe lett.
    Har vel ikke sydd noe etter at jeg fikk symaskinsertefikatet på barneskolen en gang.. hehe

    SvarSlett
  3. Så lurt! Kanskje noe å tenke på når vi setter inn nytt vindu på badet på landstedet :-)

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett
  4. Ja dette er både smart og veldig fint:) - om en finner noe med mønster på...
    Jeg trodde jeg hadde lagt deg til hos meg...men glemte det, nå er det gjort:))
    Ha en fin kveld!
    Klemz fra Janne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...