tirsdag 18. januar 2011

Vaskekostholder

Holder på å få orden på vaskerommet. Det er ikke så stort så gjelder å utnytte plassen best mulig. Har fått opp hyller og knagger. Så har jeg fått tak i noe som jeg ikke tror har noe fast navn. Det var nesten litt artig da jeg skulle rundt å få tak i det. Jeg kalte det vegghengt vaskekostholder.....til samtlige måtte jeg forklare nærmere før de skjønte hva jeg mente. Alle skjønte da hva jeg mente og så det for seg, men ingen ante hvor jeg kunne få tak i det. Var innom alt fra Europris til Monter. Til slutt fant jeg det jeg var ute etter på en Engrosforretning som er her på øyen. Nå er moppen og vaskekosten hevet fra gulvet og faller ikke lengre ned for et godt ord.


Mobilbildene er ikke av beste kvalitet men det går no.


 


5 kommentarer:

  1. Hei snuppa!!

    Et slikt et har jeg også lett etter,er jo helt genialt!!Får lete litt mer jeg da!!
    Tusen takk for god bedring meld. det hjelper..
    God bedring til deg også får håpe bekkenet blir bedre..Har samme problemet her,men nå skal hun snart ut,heldigvis!!Vi får holde ut litt til:)

    Ja her blir oppgavene i huset fordelt,mannen min slipper ikke unna,og nå får tiden må han gjøre mye:)Er slik jeg også at det blir best når en gjør det selv,men ser jo at han er flink bare jeg slipper han til he he!!

    Ha en fin kveld!!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Den var smart da, og bra at du fant akkurat det du ville ha til slutt :-)

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett
  3. Sååå smart da! Ikke alltid lett å finne frem til riktig butikk nei.
    Biltema har noe lignene, men uten den holderen til
    klemmene..
    Takk for kommentar hos meg:)
    Ha en fin uke!
    Klemz

    SvarSlett
  4. Vil tro at en krykkeholder gjør samme nytten? Det må de sikkert ha på Biltema og Enklere Liv?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...