fredag 28. januar 2011

Siste innspurt 2. etasje

Nå nærmer det seg avdukning av 2. etasje. Vi har holdt på en stund for å få ferdig 2. etasje som når vi flyttet inn i januar i fjor ikke var innredet. I løpet av året er det kommet opp vegger, det er blitt lagt gulv, elektriker har fått strøm på plass, tapetsering og maling har også vært gjort. Status per dags dato er at barnerommet er helt ferdig, loftstuen mangler kun noen lister, soverommet vårt mangler gulv, tapet, maling og lister og til sist er badet klart til å bygge vegger, flises og innredes. Jeg har planer om å vise dere alle rommene når alt er ferdig, for selv om noen rom er ferdig er det rotete på rommene fordi det står verktøy og utstyr overalt. Det har vært et mål siden vi ble gravid at det skal være ferdig til babyen kommer. Ser ut som vi klarer det, det er 2 måneder til termin. Jeg kan ikke få si hvor mye jeg gleder meg til å nyte det å ha et hus uten noe behov for oppussing eller oppgradering på lang lang tid.
Denne uken kom de første panelene på badet opp og jeg føler at siste innspurt er påbegynt.

Her kommer dusj i hjørnet og vegghengt toalett ved siden av.
Her blir vask, servantskap og speil.
Her blir "the master bed room".

Jeg er som halve Norge for tiden hjemme og er syk, så blir ikke noe særlig annet gjort enn å høre på lydbok og strikke.

God helg!!!!

4 kommentarer:

  1. Heisann!

    Så mye dere har fått gjort! Ser ut som om det blir flott på loftet, blir kjekt å se mer;-)
    Tusen takk for awarder, skal blogge dem snarest!
    Og ja, håper dere gir lyd fra dere når dere er i Oslo, hadde vært kjekt med besøk fra vestlandet!

    God helg!

    Ps: Det vaskekoststativet var genialt! MÅ HA;-)

    SvarSlett
  2. Så moro å få se bilder, jeg er suger til meg all insoirasjon jeg kan få for tiden =) Gelder meg til å se barenrommet =)

    Ha en flott helg, og god bedring.

    SvarSlett
  3. Mye arbeid dere har lagt ned, men blir jo knallbra når det blir ferdig...Gleder meg til å se resultatet:))
    Takk for hilsen:) Og god bedring til deg også!
    Ha en kos helg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Det er sikkert godt å være ferdig med alle byggeprosjekter før den lille kommer ja :-) Blir vel noe annet som opptar tiden deres da ;-) Her har det også blitt noen hjemmedager - dessverre med vond nakke, hodepine og svimmelhet....derfor lite strikking og blogglesing :-/ Men fit for fight igjen nå...nesten :-D God bedring!

    Riktig god helg - klem Siv

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...