søndag 23. januar 2011

Kaffemaskin

Da var kaffetrakters tid forbi i vår residens. Plassen er tatt av en 
Nespresso Lattissima Premium F356.

Med et lekkert design pryder den kjøkkenet og god kvalitetskaffe kan nytes både med og uten melk. Det eneste vi trenger å gjøre er å trykke på knappen for vårt valg. På toppen av maskinen er det en varmeplate slik at koppene er oppvarmet.

Kaffekapslene bestilles på nett og kommer i posten. Det er et rikt utvalgt av ulike kaffetyper som kan bestilles.
Så nå er det bare å komme på kaffe, den er klar på et blunk og smaker fortreffelig. Slik hverdagsluksus kan vi like, selv om jeg ikke kan bruke like mye sukker som her i latten hver dag ;-)
 
Fristende???? Les mer om Nespresso på deres hjemmeside.



2 kommentarer:

  1. Sååå flott maskin da,gratulere!Ja nå blir det mange gode kaffestunder fremover:)

    Godt å høre at fler er enig med meg om den servicen,så det ikke bare er meg som er sær:)

    ja det er så mye fint til jenter,shopper mer nå ja enn når minstevimsen kom..Er ikke det samme utvalget til gutter,åsså er det så mye ektra stæsj til disse prinsessene:)

    Ha en fin søndag!!'

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Å, det så deilig ut! Ønsker meg en kaffemaskin, jeg også!

    Klem.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...