fredag 21. januar 2011

Hvit sjenk

Det er en stund siden sjenken som jeg blogget om her ble hvit og som jeg lovet skal dere få se resultatet. Først to lag med kvistlakk, som for øvrig min kjære påførte slik at jeg skulle unngå skadelig avdamping, så grunning og tre strøk med Sence. Kvistlakken skinner forsatt gjennom i godt lys, hvis du ser ekstra godt etter, så Sence maling kan vel trygt sies at ikke har den beste dekkevnen, men gravide kan trygt male med den. Det kommer nok et strøk eller to til en dag tiden strekker til. Vi borret hull til ledninger på baksiden, slik at dvd-spilleren kan stå skjult inni sammen med masse annet dil-dall; telys, duker, kakefat, kafferservice o.s.v. Den rommer mye og passer perfekt til min stue. Når jeg kommer over "de rette" knottene vil jeg nok bytte de, men hittil har jeg ikke funnet noen som utmerker seg.









4 kommentarer:

  1. Så flott den ble, er så moro å gjøre make over selv. =)¨
    De perfekte drømme kontter kommer du nok over, det tar bare tid av og til.. Det vet jeg, for jeg pusser opp stadig nye ting, og da er den envige jaken på knotter noe som høre med..

    SvarSlett
  2. Hei snuppa!!

    Benken ble kjempe fin,jeg har kjøpt knotter på kremmerhuset,masse fint der!!

    Takk for gode ord fra deg,ja det blir nok en rar natt kvelden før ks.Rart når alt er så planlagt trenger ikke vente på rier og gå på overtid:)

    Jeg ble også veldig engstelig for fødelen sist,tror alle blir det når det nærmer seg.Du kan trøste deg med at ingen fødsler er like,og dette kan gå veldig fort å greit for deg.En kommer seg jo mye fortere etter en fødsel enn et keisersnitt.Ja en må ha en god grunn her også for å få ks.
    Bare ta i mot den bedøvelsen du får så går det sikkert helt fint.

    Ha en fin helg med babyen i magen!!

    Klem fra Linda:)

    SvarSlett
  3. Så fin den ble - et helt annet møbel :-)Jeg har også en nesten lik som skal gjennomgå samme forandring som din - skal bare vente til jeg kan stå ute og male :-D

    Riktig god helg - klem Siv

    SvarSlett
  4. WOW!!! Sååå nydelig den ble!
    Deilig med god plass til tv ting og andre ting:)
    Knotter ja hi hi, jeg har vært i 6 butikker i dag på leting etter knotter til min sjenk...Skal fortsette litt lenger øst for byen i morra:))
    Jeg lagde min egen maling/beis og sjenken ble røff og tøff (må kansje lage knottene også selv)
    God helg!
    Klemm fra Janne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...