onsdag 12. januar 2011

Babyklærshopping

Etter er en unntaksvis god natts søvn, følte jeg meg i fin form. Det at januarlønnen var kommet på konto hjalp nok også på humøret og formen for dagen. Så da ble det en aldri så liten shoppingrunde på meg.
Med 50%-70% på babytøy på Lindex gikk den vordende mor berserk i alle de søte og nusselige plaggene. Det er ikke mye den lille gutten som skal komme til verden i mars mangler i klesveien, så alle som har tenkt å kjøpe klær til gutten vår må kjøpe store størrelser for jeg har nok fylt opp kleskvoten til de første månedene selv.

3 kommentarer:

  1. Sååååå gøy! Ingenting er som å shoppe små, søte babyplagg!

    Klem.

    SvarSlett
  2. Så koselig :-) Man kan lett la seg rive med når man kommer til avdelingen for baby :-D

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett
  3. Så mye fint baby tøy du har kjøpt deg,ikke lenge igjen for deg heller!!Blir godt når de er ute.En får en slik følelse første gangen (gru gleder seg) når en ikke vet hva en går til,men det er godt å ikke vite.Det viktigste er at ungen må ut,og ingen fødsler er like.Kan hende det gåt lett som en drøm for deg:)

    Gøy at du vil være med på min give away,masse lykke til!!

    Kos deg den siste tiden:)Og ha en fin helg!!

    Vi knottes:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...