tirsdag 25. januar 2011

Award

Jippi, jeg har fått min første award og er kjempestolt og glad. Den fikk jeg av HildeM-Lykkelig med liten. Hun har en kjempeflott blogg som jeg blant annet som førstegangsgravid har fått mange nyttige tips til ting jeg kan skaffe til den lille. Tusen takk!!!!


Oppgaven er å skrive om tre ting jeg liker.

1. Jeg liker at mennesker er greie med hverandre og respekterer hverandres særegenheter.

2. Jeg liker å være med gode venner og familie .

3. Jeg liker å få ting gjort og se resultater av god innsats og godt arbeid.

Jeg må få si at jeg setter stor pris på de trofaste følgerene mine og leser med glede og nysgjerrighet hvert eneste innlegg hver og en av dere lager. Det er gøy at dere tar dere tid å titte inn til meg og komme med kommentarer på innleggene mine. 
Når jeg skal gi denne awarden videre velger jeg mine medgravide bloggvenner som det er utrolig artig å følge da vi er i samme situasjon.

og til
 (som jeg håper snart er tilbake med blogginnlegg etter flyttesjau til Tigerstaden ;-)



Klemmer fra Veronica til alle som vil ha en :-)

3 kommentarer:

  1. Så moro, tusen takk =) Skal lage et innlegg i morgen =)

    Ha en strålende kveld, og tar en klem jeg. For i dag er jeg sliten..

    SvarSlett
  2. Grattis med award :-)

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett
  3. Gratulere med award:)

    Så søt du er som tenker på meg og gir den videre til nettopp meg,tusen takk!!

    ja kjenner meg igjen i det at en bekymrer seg over alt..det gjør de fleste gravide tror jeg,men godt å høre at vi er flere i samme bås:)

    ja vi er veldig fornøyd med navnet hennes,blir så glad når andre også liker det:=)

    ha en strålende helg!!

    Gleder meg til å se resultatet av opp pussingen!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...