onsdag 15. desember 2010

Livstegn

Joda det er både liv i meg og den lille i magen, masse liv og mye å gjøre nå før jul. Det er mye som har skjedd og skjer for tiden både i huset, på jobb og ellers. Jeg har tatt bilder og er klar for å lage innlegg, men tiden strekker desverre ikke til akkurat nå. Det er 10 uker til jeg går ut i permisjon. Jeg ser for meg at da skal jeg virkelig ta meg tid til blogging.


Inntil videre må jeg takke for året som har gått og for alle dere som har fulgt meg og kommet med hyggelige kommentarer til innleggene mine. Virkelig koselig!!!!!


GOD JUL ALLE SAMMEN 

6 kommentarer:

  1. Det var så godt å høre i fra deg nå, da vet jeg at alt er i orden med deg. Er rart hvor man babynner å bry seg om enkelt andre bloggere som man følger livet til. Og du viker jo så koselig =)
    Kommer nok en stillere tid, ivertfall rett før fødsel.. hehe.

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Godt å høre at alt står bra til med dere begge to..Ha en fin helg!!!Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Koselig med et lite livstegn fra deg :-)

    Riktig god jul til deg og dine også

    Ha det godt og klem fra Siv

    SvarSlett
  4. Hei, gratulerer så mye med en gutt på vei :o) Så spennende. Det er fantastisk å kjenne liv i magen :o)

    SvarSlett
  5. Håper på et nytt livstegn fra deg snart =)

    SvarSlett
  6. Heia.

    Jeg skjønner kjempe godt at du har det travelt, med at du fremdeles er i jobb, og sliter med bekkenet. Håper du ikke tar det helt ut, for du trenger og samle krefter til alt som skal skje videre.
    Når går du ut i prerminsjon?

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...