onsdag 10. november 2010

Utfordring

Jeg har fått en utfordring av jenta bak bloggen Jeg og Baby D

Den går slik:
1. Skriv 10 ting om deg selv
2. Legg ut et bilde av et av dine beste minner. Og skriv om det.
3. Legg ut ditt favoritt bilde og skriv om det.
4. Legg ut et bilde du ikke liker, og skriv om hvorfor.
5. Så utfordrer du 5 til.

1. Noe av det beste jeg får til middag er Maxboller.

2. Jeg er attpåklatt i en søskenflokk på fire. Det er 10 år mellom meg og neste mann i søskenflokken.

3. Jeg synes det er veldig gøy med elektriske duppe dingser.

4. Ble tante når jeg var 10 år og er senere blitt tante til 3 herlige barn (noen er voksen nå) til.

5. Jeg traff kjæresten min når jeg var 16, så nå i januar har vi hengt i lag i 15 år.

6. Har dykkerkurs, så synes det er gøy å plukke mat fra havet selv.

7. Har jobbet en liten periode som vindusmontør.

8. Elsker sjøen og alt som den kan by på; båtliv, dykking, bading og strandliv.

9. Drømmer om ferie på cruisebåt i Karibien.

10. Har funnet navn på den lille prinsen i magen.


Har mange gode minner fra ferien på Kreta i år. Her er meg og min kjære som snorkler.

Et av mine favoritt bilder er av solnedgangen fra terassen vår i sommer.

Et bilde jeg ikke er så fornøyd med er garasjen som vi ennå ikke har hatt en bil inni fordi det er så mye ting og rot der. Her prøver vi å rydde litt. Det blir nok bedre når vi er ferdig med 2. etasje siden mange av tingene som står i garasjen hører til der.


Utfordringen gir jeg videre til:

Snertne sneller og små nøster
Huldra`s liv og leven
Fru Andersen
Roka Design
Hilde M -lykkelig med liten

Ta den om dere vil........

Ha en fin dag videre :-)




1 kommentar:

  1. Artig å lese om flere sider ved deg :-) Flotte bilder :-D

    Ha det godt og klem fra Siv

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...