tirsdag 9. november 2010

Så var det jul igjen

I år gleder jeg meg virkelig til jul. Gøy å pynte og ha jul i huset for første gang. Jeg har allerede smug-begynt litt med pyntingen. Tradisjon tro må jeg ha noe ny julepynt hvert år. I år er jeg veldig stolt av å ha fått kjøpe to herlige strikkede nisser av den skjønne damen som står bak bloggen Snertne sneller og små nøster.
 

På bohus fant jeg denne snøkulen med engel i.

På kremmerhuset fant jeg et søtt trekk til kjeksglasset mitt.

Der kom jeg også over tall med nåler bak til å lage adventslys av. Da stikker du bare tallene inni et kubbelys og så har du et lys for hver søndag i advent. Skal lage meg et fat/brett med adventslys og pynt på når den tid kommer.

Som dere ser er ikke sjenken malt ennå, men Sence maling er i hus, så håper å få malt den til helgen eller kanskje før. Den får et eget innlegg da, så forsettelse følger.



3 kommentarer:

  1. Å så koselig med nye juleting. Mannen min mener at jeg snar må ha nok med 4 esker he he! Men det blir som regel et eller annet hvert år lell! Likte spesielt godt kulen fra Bohus :)

    Ha en fin fin tirsdag!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. Gleder meg masse til jul selv =) Så søte de til å ha på lysa var, skal ta en tur på kremmehuset ser jeg =) Takk for tipset.

    SvarSlett
  3. De passa da godt inn hos deg de :-) Det er koselig å pynte til jul - i år skal jeg prøve å få starta litt før rett oppunder jul (intensjon hvert år) ;-)

    Ha en fin dag og klem fra Siv

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...