fredag 5. november 2010

God dugnadsånd

Ved hjelp av god dugnadsånd i familien har det virkelig vært fremgang i 2.etasje. Jeg bidrar med moralsk støtte og forfriskninger når det er arbeid som lukter, dvs. tapetsering og maling, men gulvet på barnerommet la meg og min kjære på en kveld. Her er det lyst og hvitt for alle penga. Vi har tapetsert med glatt papirtapet og malt med fargen "Chi", gulvet er Alloc commersial, type "delikat pære". Jeg synes selv det blir skikkelig fint!
 

Nå er vi klar for helg, da skal vi være barnevakt for min niese og nevø, det er alltid så koselig! Så blir det nok tid til litt arbeid på loftet også.

God helg :-D

2 kommentarer:

  1. Så mye dere har fått gjort :-) Det er godt når familie og venner stiller på dugnad - og moralsk støtte er en viktig del av jobben :-D

    Ha ei fin helg og klem fra Siv

    SvarSlett
  2. Kjempe spendene med opppyssing og å se hvordan ting endrer seg :) Har dy begynte å handle inn ting til barnerommet? Gelder meg til å følge med videre :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...