mandag 11. oktober 2010

Vinter eller sommer?

                

Når jeg var liten var vinteren helt klart favoritten, men da var det jo skikkelig vinter med snø og kulde slik at vi kunne stå på ski og skøyter. Nå skal det sies at forrige vinter her på vestlandet var en skikkelig vinter med masse snø, men ellers har det jo bare vært regn, slaps og ustabilit vær som har preget vinterene her i vest. Blir spennende å se hva neste vinter gir oss. 
Ettersom årene har gått må jeg si at jeg trives veldig godt om sommeren med lyse og lange dager og mye utetid i frisk luft.
Har dere en favoritt årstid? Stem på meningsmålingen jeg har gående til venstre i bloggen min.

5 kommentarer:

  1. Jeg er definitivt et sommer menneske =)
    Vet ikke hvorfor du ikke får lagt til bloggen i bloggrullene din. Du kopierer min nettadr og limer inn i legg til liste.. det du har gjordt?
    Hemm om ikke det funker så vet jeg ikke..

    SvarSlett
  2. He he artig å være med å stemme :-) Du må publiserer resultatet også da etter endt tid :-D

    Ha ei flott uke og klem fra Siv

    SvarSlett
  3. Den babyen i bobla er så søt, hadde den sist også. Er en koselig måte og telle ned på, og så ser man hvordan de voksre til :)

    (min er dog en del mindre en din.. hihi)

    Vogna er helt super og for oss helt perfekt.
    Hvilkene vurderer dere?

    SvarSlett
  4. Så morsomt at du er med i konkurransene mine! Ga det 3 lodd i Sophie-konkurransen ;)

    Sommer er min favoritt. Blir spennende å se hva sluttresultatet blir!

    Ha en fin kveld!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  5. Så morsomt at du vil følge bloggen min. Dette ser ut som en interessant blogg, så jeg slenger meg på følgelista jeg også:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...