tirsdag 26. oktober 2010

Ultralyd

I går var vi på ultralyd. Gjett om vi hadde ventet på denne dagen!!!!! 

Fantastisk opplevelse er alt jeg kan si. Det var jo en faktisk en liten baby der inni som både suttet på tommelen og vinket til oss. Alt stod bra til.....og jeg klarer ikke holde meg.....det er en GUTT!!!
Gutten min som sutter på tommelen i uke 18.

Etter å ha latt inntrykkene etter ultralyden synke inn over en bedre middag, måtte vi shoppe litt babygutteklær. Jeg klør etter å kjøpe mer utstyr til den lille prinsen vår!
 

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med en prins i magen din <3

    Mammaklær får virkelig frem mangen på en mye bedre måte enn vanlige klær får. Og jeg synes man ofte ser bedre ut da. (selv om mye vanlige klær ser supert ut også, men mye får enn til å se litt rar ut..) Jeg har en stor garderobe fra sist, og synes det var godt å ta dem frem og pakke magen pent inn igjen.

    Angelsounden kjøpte jeg på nett, men tror også man går kjøpt det i en teknikkbutikk. Men husker ikke helt hva den heter. Men er en med masse elekronik, butikkene er gjerne små, med det er en kjede. De har også mobiltelefoner og og er ganske rotete.. (du ble kanskje ikke noe videre klok på dette) Ellers så er jo finn et lurt sted å titte :)

    Klem fra en anne prinsemamma <3

    SvarSlett
  2. Ultralyd er veldig spennende, og en herlig opplevelse - det blir på en måte mer virkelig da :-) Og så en liten prins da <3 Syns det er spennende å følge med svangerskapet ditt :-D

    Ha det godt og klem fra Siv

    PS Pakken ble sendt i går

    SvarSlett
  3. Hei, hei!

    Så koselig å lese. Kjenner den HELT spesielle følelsen sniker seg litt innpå meg når jeg leser om slike hendelser! Det er noe helt unikt å få se sin lille skatt for første gang på ultralyd. Skjønner godt at du måtte ut og kjøpe klær!

    God klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  4. Så fantastisk. Gratulerer med en prins i magen ♥ Jeg måtte mimre tilbake til min ultralyd da jeg fikk vite det ble en prins, og ble helt rørt ♥ Kos deg masse med den herlige vakre skapningen i magen og ha en fin uke videre!

    Stor klem

    SvarSlett
  5. ÅÅ så gøy!!gratulere med prinsen i magen,håper alt er bra med deg!!!Kjempe fint rom over her..Ha en fin dag!!Takk for hyggelige kommentarer inne hos meg..Klem Linda:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...