søndag 17. oktober 2010

Tilbake til sommeren

Dette innlegget kom jeg over at jeg har laget, men ikke publisert. Nå som båtene er kommet på land og skal hvile mens vinteren er her, publiserer jeg dette slik at vi kan mimre over de flotte dagene vi hadde i løpet av en heller kald og kort sommer her i vest.

Min kjære bror har gått til anskaffelse av en Osceanmaster med 140hk. Den er råtøff og går som et olja lyn. Den går fint an å fiske og sjekke teiner fra den, det har vi prøvd og begge gangene har det vært full fangst med masse fisk og krabbe, bra vi har så mange kroker og teiner ;-) Det virker som det er fangstlykke i denne båten, så vi blir gjerne med flere ganger.

3 kommentarer:

  1. Drømmer meg tilbake til sommeren... *sukk*

    SvarSlett
  2. Blir nok ei stund til slike dager igjen, men det er godt å se bilder slik at vi kan tenke på hva som kommer :-)

    SvarSlett
  3. Heia!

    Så artig at du jobber med de små og! Det er faktisk helt nytt for meg å undervise på 1. trinn, men jeg liker det kjempegodt! Mange leser allerede og mange er på vei. Og så har du de som ikke er helt der enda... Men synes de er utrolig flinke og motiverte. Tror det kommer til å skje masse i månedene fremover!

    Håper formen din er ok? Du går vel inn i en god periode av svangerskapet nå?

    Ønsker deg en god helg, klem fra Elisabeth.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...