tirsdag 12. oktober 2010

Sjenk

Jeg har lenge gått og letet etter en sjenk som jeg skal ha i stuen og som tven skal stå på. Jeg har klart sett for meg hvordan denne burde være i forhold til der den skulle stå.  Jeg skulle altså ha en som var lang, slik at jeg fikk utnyttet veggplassen maksimalt med skap og skuffer til alt mulig dill som nå tyter ut av kjøkkenskapene. Men den kunne ikke være for høy da tven skulle stå på den. Skal love at dette ikke var enkelt å finne. Etter å ha sømfart de fleste møbelbutikkene som finnes kommer jeg frem til at utvalget av sjenker består av lange sjenker som er veldig lav og korte som for høy. Ingen passet mine mål :-(
Løsningen dukket opp på Finn.no, der det var en ubehandlet furusjenk som så ut å være slik som jeg trengte. Jeg sendte straks melding og fikk oppgitt målene. Meterstokken var funnet frem på et blunk og målene passet perfekt. Jeg sendte melding tilbake at vi så og si var på vei for å hente den. Skal få plass til tuner og dvd spiller inni sjenken. Og for den nette pris av 300,- er det bare moro å begynne å male den hvit selv :-) 

5 kommentarer:

  1. Heisann:)

    Så flott da...kan tenke meg den blir enda finere når du har fått malt den hvit:)

    Konkurranse hos meg hvis du vil være med?:)

    Ha en strålende dag i fin været...klem fra Kari:)

    SvarSlett
  2. Jeg digger å fornye møbler, det blir så flott =)

    Vet jo aldeles ikke meningen å skremme deg, og det skal du heller ikke bli. Du er i de trygeste hender, med alt medisinsk personell til stede. Så det går så bra.
    Jeg ble satt igang pga svangerskapsforgiftning med storebor, men det gikk ikke så bra og han ble henta ut med et haste kerisersnitt.
    Men det gikk jo veldig bra, med både han og jeg. For sykehuset er dyktig. Men ble litt mye drama og derfor jeg trenger en samtale om neste fødsel.

    Tips. Stol på de som kan det, og ta det med ro.
    Ha med masse store gode truser.. og ikke minst løse bukser.

    Vi blogges, klem

    SvarSlett
  3. Der var du heldig :-) Og så nesten gratis da :-D Gleder meg til å se den hvit og fornyet ;-)

    Ja, var det ikke bra lurt å lage ei ega side med oppskrifter? Hender seg at jeg glimter til med gode ideer jeg også sjø ;-) Nissene lager jeg for salg ja - trenger ikke så mange selv :-)

    Ha en fortsatt fin dag og klem fra Siv

    SvarSlett
  4. Heisann!!Gleder meg til¨å se den ny malt,godt kjøp!!!Takk for god støtte det trenger en når en rett og slett driter seg ut he he!!!ha en fin kveld!!Klem Linda:)

    SvarSlett
  5. Et kupp!!! Gleder meg til å se den ferdig malt!

    Ha en fin fin dag!

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...