søndag 10. oktober 2010

IKEA på 3 1/2 time

Mens mannen er på jakt tar jeg med plastkortet og bruker sammen med søster og niese 3 1/2 time på IKEA. Er så gøy å studere de koselige utstillingsrommene. Få inspisrasjon og ideer til eget hjem. Og enda koseligere er det når det er noen med som ikke bare sier: "fint det", "jada", men som faktisk utdyper og kommer med oppriktig interessert tilbakemelding. 
 

 Har funnet mange ideer og ting som skal i hus når det er litt mer ferdigstilt, men tro ikke handlekurven var tom selv om jeg ikke tok møbelene med meg i dag. Etter å ha rundet 2. etasje, måtte vi inn på restauranten og ha litt forfriskninger før vi fant frem handlevognen og tok fatt på 1. etasje.
Hvit stoff som skal ersatte svart. Hva som skal bli hvitt kommer jeg tilbake til senere. Håper å få gjort det i løpet av høstferien ;-)
Nye hverdagstallerkner. (De gamle var blitt slitt og har egentlig vært litt små, men de har jammen gjort jobben med tanke på at de kostet 5,- for 4 år siden).
 

Magnetlist til kniver, slik slipper de å bli sløv ved å ligge sammen i skuff og de er lett tilgjengelig. I tillegg fant jeg små bokser med magnet.








Oppvaskbørste som står av seg selv.
En liten konkurranse: Gjett hva dette er?
Gladioler i stor vase.

Koselig dag og kveld med familien i Åsane. Må nevne at enchiladas var kjempegodt, dette skal jeg begynne å lage også. Nå skal jeg ut å gå tur i fin været :-)



3 kommentarer:

  1. Koselig å dra på tur med noen som har samme interesse for det som deg :-) Koselige magneter :-D

    Jeg tipper det er ei knaggrekke jeg ;-)

    Blir spennende å se hva det hvite skal bli

    Ha en trivelig søndag og klem fra Siv

    SvarSlett
  2. Så moro med IKEA tur =)
    Samme talerkner har jeg, de er så søte, litt gameldags preg over dem, har også de dype skålene i samme serie.
    Den dingsen ja, hva kan det være.. Et slags tørkestativ?

    Ha en fortsatt flott søndag.

    SvarSlett
  3. Spennende med både titterunde og en liten shopping når man tusler rundt på Ikea ja. Masse spennende småting du har fått med deg. :)
    Ja hva kan det være mon tro..? Knaggrekke hørtes logisk ut, eller så er det rett og slett en lampesak. - For det er lys i tuppene, ikke sant?

    Nå er det snart kveldstjafs og film her hos oss, så nå smekkes pclokket igjen for i dag. Ha en fortsatt fin søndagskveld! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...