mandag 27. september 2010

Tam da da

Grunnen til bloggtørke: en ny verdensborger er på vei og vi skal bli foreldre for første gang. For en lykke!!!!! Har vært en grei graviditet hittil, har bare vært trøtt og da mener jeg trøtt som å sove hele dagen er ikke noe problem. Trøtt har fått en ny dimensjon for meg rett og slett. De sier denne trøttheten er vanlig og at oftest gir seg ut i andre trimester. Jeg venter forsatt.... jeg er nettopp begynt mitt andre trimester i svangerskapet. 
Ellers så har den lille allerede krev sin plass ved at min kjære måtte gi opp en sokkeskuff på badet. Nurket har allerede fått sin første gave av tanten på haugland og av mormor og jeg er godt i gang med strikking. Vi blogges...... inntil da......snork ;-)


3 kommentarer:

  1. Åååå, så koselig! Jeg var også kjempetrøtt de første månedene i begge svangerskapene - heldigvis gir det seg etterhvert :-)

    Ha en flott dag og klem fra Siv

    SvarSlett
  2. GRATULERER så masse! Såååå kjekt! Husker trettheten! Du får nok en liten gutt!? Hihi!

    Klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  3. Leste meg nedover jeg nå, for jeg har desverre ikke vært inne hos deg på en stund. Tiiid!
    Smiler stort over babylykken, og sukket dypt over den flotte kaninen. Er det ikke deilig med små gaver som "bekrefter" den lille? =D
    Håper du slipper den dårlige formen så lenge. Gjør som helsesøster sa og ta det slow. Bruk tiden til å hente deg inn, så både du og den lille kan kjenne godt på det å slappe av. :)

    Stor, glad høstklem fra Huldra :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...