tirsdag 28. september 2010

En liten oppdatering

Selv om jeg for det meste har gått rundt i halvsøvne eller lagt og snorket på sofaen eller i sengen er det da noe som har skjedd her i "det lille røde huset i skogen". 
Det var veldig spennende når gulvet i 2.etasje kom. Vi hadde valgt det ut fra en liten prøve i butikken så jeg var spent på hvordan det ble når det kom i hus. Vi valgte Alloc laminat med det snertne navnet "delikat pære". Vi ble fornøyd. LYST og TRIVELIG ville vi ha det og det fikk vi.

På vaskerommet er en gammel trehylle malt hvit og hengt HØYT opp på veggen. Der skal alle vaksemidler stå slik at ikke småtroll får tak i dem.
Til bursdagen min fikk jeg blandt annet flotte LYKTER som skal lyse opp mørke vinterkvelder.
Nå har jeg satt press på mannen i huset. "Vi må få ferdig 2. etasje før jul, det kan jo være at den lille vil komme å hilse på oss før tiden", (selv om jeg har lest at det er mest vanlig og gå over tiden med føste) hi hi. Så nå når lange, mørke høstkvelder står for døren håper jeg det blir mye SNEKRING på loftet og jeg får mye å blogge om :-)

2 kommentarer:

  1. Det kan være veldig greit å ha ferdigstilt det aller meste før det kommer flere til gards ;-) Døgnet får nemlig ikke noen flere timer med smårollinger i huset :-P

    Kjempefin lykt du har fått deg :-D

    Ha en fin kveld og klem fra Siv

    SvarSlett
  2. Gratulere masse med graviditeten:)

    Du har MASSE å glede deg til :)

    Kos deg med magen din:)
    Klem, klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...